خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آشوب در آموزه‌های نسل جوانتر اصولگرایان! | احمد زیدآبادی

احمد زیدآبادی در یادداشتی تلگرامی با عنوان «آشوب در آموزه‌های نسل جوانتر اصولگرایان!» نوشت:

سایت مشرق‌نیوز که منتسب به یکی از نهادهای حساس امنیتی است، مطلبی را از یک کانال تلگرامی بازنشر داده که نویسندۀ آن، با زبانی معکوس، ناراحتی عمیق خود را از عفو محمدعلی نجفی توسط خانوادۀ میترا استاد نشان داده است.

خب، می‌توان به کاربرد چنین زبانی که حاوی ده‌ها افتراء و اهانت به یک محکوم قضایی است، ده‌ها خرده گرفت، اما منظور من از نقل این ماجرا چیز دیگری است.
در بخش انتهایی مطلب منتشر شده در مشرق نیوز آمده است:

“نجفی را بخشیدند. خوب شد. حالا وقتی جلوی چشم ما راه میرود یادمان نمیرود در این کشور میتوان به راحتی با پول با قدرت با ارتباطات با کمک هزار عنصر قدرتبخش دیگر نشان داد که چقدر با جامعه بی طبقه_توحیدی فاصله داریم”!

“جامعۀ بی طبقۀ توحیدی” شعار اصلی “سازمان مجاهدین خلق” در ابتدای انقلاب بود. صرف از نظر ماهیت چنین جامعه‌ای در نزد سازمان مجاهدین و فارغ از نیتی که نویسنده از تکرار این عبارت داشته است، آیا نشر دهندگان این مطلب نمی‌دانند که نزاع‌های سیاسی و عقیدتی سال‌های نخست انقلاب بر سر همین عبارت، کار را از یک سو تا حد تکفیر و از سوی دیگر تا اعلام جنگ مسلحانه پیش برد و مسبب ریختن خون‌های فراوانی شد؟

به نظرم اصولگرایان به دلایل بسیاری، در آموزه‌های عقیدتی نسل جدید خود، دچار آشوب جدی شده‌اند و گرنه چطور ممکن است برخی از حامیان جوانتر آنها از خاستگاهِ نظریِ ‌عبارت “جامعۀ بی طبقۀ توحیدی” و دریای خونی که بر سر آن روان شد، تا آن اندازه بی‌اطلاع باشند که بخواهند آن را به فرق نجفی بکوبند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا