خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رییس سازمان خصوصی سازی برای خودش خاص‌سازی می‌کند»

صادق خرازی، دبیرکل حزب ندا با بیان این ادعا که «امروز مشاهده می‌کنید رئیس خصوصی سازی برای خودش خاص‌سازی می‌کند» گفت: زمانی من به روسیه رفتم گفتند که یک کارخانه را به قیمت یک پاکت سیگار به شما می‌دهیم اما حق نداری یک کارگر اخراج کنی. خصوصی‌سازی یعنی این، نه خاص سازی برای عده‌ای.

به گزارش ایسنا، صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گردهمایی جوانان این حزب اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد؛ حساسیتی  که امروز وجود دارد در تاریخ سیاسی بعد از انقلاب شاید به دلایلی منحصر به فرد است. باید جنبه‌های منفی و مثبت این موضوع را نگاه کنیم، که مثبت آن مجامع بین المللی می‌شود و جنبه های منفی آن شرایط اجتماعی، ناامیدی مردم و غیره خواهد بود.

وی با بیان این‌ اعتقاد که «دولت دوم روحانی کار را بد شروع کرد» گفت:به یکی از وزرا گفتم نسیم تحریم زندگی مردم را مختل خواهد کرد. کارفرمایان و کار آفرینان در اوج محجوری قرار دارند. ما نمی‌توانیم نقش خود را پنهان و با یک نگاه خوشبینانه مسائل را بیان کنیم.

وی با اشاره به شرایط دولت‌های گذشته از جمله دولت هاشمی و دولت خاتمی گفت: توسعه و ایجاد کار می‌تواند کشور را از بحران نجات دهد.هنگامی که انبارها خالی شود کار ایجاد می‌شود و بنگاه‌ها و کارخانه‌ها به راه می‌افتد.

این فعال سیاسی معتقد است: مسئولان اقتصادی کشور دنیا را نمی‌شناسند و نوع نگاه‌شان به اقتصاد مولد نیست، تا زمانی که شیر نفت در جیب دولت‌ها باشد استبداد هست و پاسخگویی وجود ندارد. نفت سرمایه پایدار این سرزمین است و همین طور مثل بچه حاجی سخاوتمندانه خرج می‌کنیم، امروز هزینه انرژی ما چندین میلیارد دلار است، تصور کنید اگر نفت نداشتیم چه می‌کردیم، کاسه گدایی را چه می‌کردیم.فقط شعار آمایش سرزمین را دادیم ، این راه اداره کشور نیست.

وی در عین حال گفت: اتفاقا در بخش های دفاعی گام های خوبی برداشته شد ، زیرا افق امنیت را دیدیم اما افق اقتصادی مردم را ندیدیم.

وی مدعی شد: در ارز هم ما گفتیم اما کسی گوش نکرد. امروز هم دلار نقشی ندارد با آن چه کار می توان کرد؟ قیمت دلار یک بحران اقتصادی بیاید تغییر می کند.سریع از کشور خارج می شود. اعلام می شود ۲۰ الی ۳۰ هزار نفر ارز از کشور خارج کرده‌اند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: احزاب باید اوضاع کشور را رصد و سره را از ناسره تشخیص دهند و حزب‌ها باید رصد خانه دولت‌ها شوند و تا زمانی که این اتفاق نیفتد شما روی آرامش را نخواهید دید.نام احزاب باید تن ها را بلرزاند.

وی گفت: زمانی من به روسیه رفتم گفتند که یک کارخانه را به قیمت یک پاکت سیگار به شما می‌دهیم اما حق نداری یک کارگر اخراج کنی. خصوصی‌سازی یعنی این نه خاص سازی برای عده‌ای. روزی چمران خودسازی کرد و برای ملت همه چیزش را داد اما امروز مشاهده می‌کنید رئیس خصوصی سازی برای خودش خاص‌سازی می‌کند.

وی خطاب به جوانان  گفت: شما به عنوان جوانان حزب بسیار نقش مهمی دارید باید قلم های خود را به کارگیرید. حزب ندای ایرانیان شعار جوان‌گرایی داد و یک قدم کوتاه نیامد، ندا فقط خون نداد؛ غربت کشیدیم ، فحش و ناسزا شنیدم اما تحمل کردیم. ادبیات امروز نسل اول و دوم اصلاح‌طلبان همانی است که ندا می‌گوید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا