خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید قائم‌مقام «اعتماد ملی» بر پشتیبانی از «اقدامات فوق‌العاده مثبت» رئیسی

«الیاس حضرتی»، قائم‌مقام حزب «اعتماد ملی» گفت: تا الان آقای رئیسی اقدامات فوق‌العاده مثبتی داشته  که بسیار سازنده بوده است. ما از این اقدامات پشتیبانی می‌کنیم. آقای رئیسی به‌خوبی از قوه قضائیه شروع کرده است.

به گزارش ایسنا رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست سراسری بررسی چالش‌ها و فرصت‌های انتخابات اسفند، هم‌چنین با بیان این‌که «در صحنه بین‌المللی در حال حاضر انفعال فایده ندارد»، افزود: باید از ابزارهایی که داریم استفاده کنیم. تصمیم گرفته شده که در مقابل تهاجم آمریکا و برخی کشورهای منطقه، ما هم مقاومت حداکثری و مقاومت فعال داشته باشیم.

وی ادامه داد: تاکتیک‌های مختلفی برای این مقاومت فعال در نظر گرفته و با موفقیت اجرایی شد. در بحث اقتصادی هم با سیاست‌هایی که در نظر گرفته شد الان به ثبات رسیده‌ایم. ما نیاز به استحکام داخلی داریم و انتخابات، مهمترین فرصت در شکوفایی و ایجاد نشاط در کشور و رفع کدورت‌هاست. مشارکت مردم در انتخابات برخاسته از رقابت است و رقابت برخاسته از حضور قوی‌ترین تیم‌هاست. نمی‌شود اعضای اصلی تیم‌ها حذف شوند و رقابت و مشارکت حداکثری داشته باشیم. حتما افراد صالحی خواهند بود که از آن‌ها حمایت کنیم و نیاز به افراد غیر اصلاح‌طلب نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی همچنین اقدامات رئیس قوه قضائیه را موجب استحکام داخلی و جلب اعتماد عمومی دانست و گفت: تا الان آقای رئیسی اقدامات فوق‌العاده مثبتی داشته  که بسیار سازنده بوده است. ما از این اقدامات پشتیبانی می‌کنیم. آقای رئیسی به‌خوبی از قوه قضائیه شروع کرده است. ما اگر قضات عادل و منصف و پاکدامن داشته باشیم همه به آن پناه می‌برند، اما اگر آن‌جا مرکز فساد باشد دیگر هیچکس نمی‌داند چه کند. امیدوارم در حل مسایل داخلی و رفع اختلافات، بحث حصر نیز به‌زودی حل شود.

در ادامه این نشست، دبیران و اعضای استانی حزب اعتماد ملی نقطه نظرات خود را پیرامون انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود عنوان کردند. مشکلات اقتصادی، عملکرد ضعیف دولت و ضربه‌ای که به اصلاح‌طلبان زد، مشکلات شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و تعداد بالای اعضای حقیقی در این شورا، و… مسایلی بود که در سخنرانی‌ها به آن‌ها اشاره شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا