خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عباس امیری‌فر از صادق لاریجانی

عباس امیری‌فر مشاور نهاد و نزدیک‌ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری، در متن ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی بیانیه‌ی صادق لاریجانی در واکنش به سخنان آیت الله یزدی نوشت:

برخلاف برداشت اکثر خبرگزاری‌ها در این نامه اولا صادق لاریجانی اصلا اصل نامه منتشر شده به مقام معظم رهبری در شبکه‌های مجازی را منکر نشده ثانیا نجف رفتن را هم تکذیب نکرده، فقط ربطش به اینکه چون طبری را گرفتند به نجف می‌روم را تکذیب کرده (گفته‌اید فلانی می‌گوید اگر این کار را نکنید نجف می‌روم، اولا بنده نگفتم اگر فلانی را دستگیر کنید نجف می‌روم، این دروغی است که عده‌ای شایع کرده‌اند، دفتر بنده هم رسما آن را تکذیب کرده).

پس ملاحظه می‌فرمایید اصل رفتن به نجف را تکذیب نکرده، فقط ربطش به بازداشت طبری را منکر شده است. ثالثا جنابعالی که الان به دفاع از آیت الله شبیری زنجانی به آیت الله یزدی حمله می‌کنید چرا آن زمان که در مسوولیت قوه بودید هیچ دفاعی نکردید؟! رابعا مدعی شده‌اید که آقای طبری نیروی دسته چندم قوه بوده پس چرا به شهادت تعدادی از قضات و نزدیکان جناب آقای خلفی ریاست دفتر نقل کرده‌اند جنابعالی از روز اول به ریاست دفترتان گفتید به کار طبری ورود نکنید و ایشان با خود من مستقیم کار خواهد کرد!

خامسا چرا باید قاضی غلامرضا میم دستورات مستقیم جنابعالی را در بازداشت دادستان سابق که ریشه‌ی فتنه را در زمان مسوولیتش منهدم کرده و یاران دولت دهم که مورد تایید مقام معظم رهبری در آن زمان بود، از جمله بنده را با قرار شخص قاضی میم به دستور مستقیم جنابعالی بدون احضاریه و اخطاریه در جلوی منزل بازداشت کردید و گفتید باید هر طور شده این شیخ را به دلیل همکاری با احمدی‌نژاد گوشمالی دهید. لذا بنده را به‌اتهام واهی همکاری در نشر «سی‌دی ظهور بسیار نزدیک است» مظلومانه و بی‌گناه به‌مدت ۴۲ شبانه روز با شکنجه‌های روحی در انفرادی بند ۲۴۱ اوین زیر نظر حفا قوه قضائیه که مسوولیتش با دکتر جهانگیر بود به‌دستور صادق لاریجانی نگهداری و ۱۰ روز دیگر در زندان عمومی بازداشت نمودید؟! بای ذنب قتلت؟ و بعد از ۸ سال از دوران بازداشت پس از رفتن زودهنگام جنابعالی قاضی میم به بنده زنگ می‌زند که شما از اتهام تبرئه و پرونده‌تان مختومه شده است!

سادسا به چه مجوزی به ریاست جمهوری ۸ ساله‌ی نظام علیرغم انتقادات جدی اینجانب به ایشان بی‌مهابا توهین نموده و از ایشان در نامه‌ای که به رهبری نوشتید و هرگز تابه‌حال نامه را تکذیب نکردید به عنوان احمدی‌نژاد ملعون نام بردید. آیا از نظر حضرتعالی که نه سال و نیم قاضی القضات بودید این جمله حد شرعی ندارد؟!

سابعا جنابعالی در نامه که رسما تکذیب نکردید به اطلاعات سپاه که تابه‌حال قدرتمندانه برای حفظ نظام تلاش می‌کند حمله نموده و در نامه‌ی اخیر هم به این نهاد مقدس تعریض و کنایه زدید. و به دیگر نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری نیز حمله نمودید! این تذهبون؟!

در خاتمه متذکر می‌شوم علیرغم تذکرات خودتان اخلاق اسلامی را نیز رعایت نفرمودید و به فقیه بزرگوار حضرت آیت الله یزدی سلمه الله که تقریبا سن پدرتان را دارد و زمانی شاگرد معظم له بوده‌اید، این همه توهین کردید. امید است در نامه‌های بعدی از مقام معظم رهبری و امت شهید پرور عذرخواهی کرده و دیگر شاهد این اقدامات نباشیم.

ما عَلَى الرَّسُولِ إِلَّا الْبَلاغُ، طلبه حقیر مشاور و ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، شیخ عباس امیری‌فر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر به در و دیوار می کوبی تا از آب گل آلود به نفع خودت استفاده کنی و خودت را مطرح کنی
    در ضمن انتقام هم بایت زندانی شدن در زمانی که صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه بود بگیری
    اون دو بزرگوار هم هر دو اشتباه کردند که بصورت نامه سرگشاده همدیگر را مورد تفقد قرار دادند

  2. این جماعت دغل کار از هر فرصتی برای ابراز خود استفاده میکنند؛ صرفنظر از اینکه رفتار روسای قبلی قابل تامل است، حمایت این شخص از مرتضوی که با حکم قطعی دادگاه زندانی است، عجیب است. آقای محترم شما راست میگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا