خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصلحی: سیا ۵۰۰نفر از دانشجویان خود را به اربعین فرستاد

«حیدر مصلحی»، وزیر پیشین اطلاعات می‌گوید: دستگاه سیا آمریکا ۵۰۰ نفر از دانشجویان خود را به مراسم اربعین فرستاد تا با مجموعه‌ای از سوالات از زائران اربعین هدف این راه‌پیمایی باشکوه را بدانند، این مجموعه گزارشات خود را به هیات حاکمه آمریکا ارسال کرده و اشاره داشته که این جمعیت بزرگترین تهدید برای آمریکا است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل اوقاف وامورخیریه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم جشن عید غدیر خم در امامزاده فضل‌علی(ع) ناران با اشاره به اینکه ولایت به دو دسته سلبی و ایجابی تقسیم می شود، اظهار کرد: هیچگاه نباید ولایت‌ مدار یهود و نصری بود و در مقابل باید ولایت خدا، رسول اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و ولی فقیه را پذیرفت. امروز متاسفانه برخی دل به این دنیا بسته اند، این در حالی است که اگر کسی در مسئولیت‌های دینی قرار گرفت نباید به مادیات دل ببندد.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: انسان باید خود را به جایی وصل کنند که ته ندارد و آن عالم قیامت است، اگر رئیس جمهور یا مدیر منزل خود هستید خود را به قیامت وصل کنید، این دنیا محدود به زمان است، وقتی می خواهید تصمیم بگیرید باید خود را آماده مرگ بدانید.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: هرکسی ولایت‌مدار باشد باید این سه اصل یعنی ولایت، قیامت و مرگ را رعایت کند، در طول تاریخ هم این موضوع بر همین منوال بوده است، امام حسین(ع) با ۷۲نفر در مقابل یک لشگر ایستاد و با رعایت این سه اصل در تاریخ ماندگار شد.

مصلحی یادآور شد : گاندی با وجود آنکه مسلمان نبود برای پیروزی هند و استقلال از انگلستان به الگوی خود یعنی امام حسین(ع) اشاره دارد و به همین منظور با وجود عده قلیل مسلمانان هند روز عاشورا کشور هندوستان تعطیل رسمی است زیرا این خواسته گاندی بود چون به الگو خود ایمان داشت.

وی با اشاره به عزمت امام حسین(ع) بعد از ۱۴۰۰ سال افزود: دستگاه CAI آمریکا ۵۰۰ نفر از دانشجویان خود را به مراسم اربعین فرستاد تا با مجموعه‌ای از سوالات از زائران اربعین هدف این راه‌پیمایی باشکوه را بدانند، این مجموعه گزارشات خود را به هیات حاکمه آمریکا ارسال کرده و اشاره داشته که این جمعیت بزرگترین تهدید برای آمریکا است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: شکوه و عزمت امام حسین(ع) بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان تاثیر خود را دارد و هروز بر ادامه دهندگان مسیر این امام اضافه می‌شود. در حال حاضر در آمریکا بسیاری از ترجمه نهضت امام حسین(ع) کسب درآمد می‌کنند و این نشان می‌دهد امام حسین(ع) به مسیر خود ادامه می‌دهد چون هدف والایی را دنبال کرده است.

مصلحی بیان کرد: پذیرش ولایت اصلی است که نباید فراموش کرد، برخی در زمان رسول اکرم(ص) پیامبر را قبول داشته و به دعوت ایشان ایمان آوردند و حتی پشت سر رسول خدا نماز می‌خواندند اما برای امرار معاش چشم به یهود و نصری داشتند.

وی اضافه کرد: از زمانی که دفاع مقدس گذشت آمریکا هیچگاه نتوانست به ایران تجاوز کند زیرا ملت ایران با اعتقاد به ولایت روی پای خود ایستادند و از هیچ‌ چیز نمی ترسند، امنیت امروز ما نشان از آن دارد که نیروهای ما با پیروی از ولی‌فقیه هیچگاه عقب نمی‌نشینند و از هیچ چیز نمی‌ترسند و حزب‌الله را تشکیل داده و هیچگاه شکست نخواهند خورد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به شهادت شهید حججی به عنوان یک الگو ولایت‌پذیر گفت: شهید حججی ولایت‌مدار بود و وقتی اسیر دشمن شد با عزت روی پای خود ایستاد و به شهادت رسید اما نیروهای آمریکایی وقتی از سوی‌ نیروهای سپاه پاسداران ما دستگیر شدند از ترس خود را خراب کردند زیرا ایمان قوی نداشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. رئيس جمهور ما و ولايت يهود و نصارى ؟! پناه بر خدا !
    ميترسم منبع خبرى تان از بيخ مشكل داشته باشد جناب مصلحى ! همانطور كه دويست ميليون مسلمان هند را هم عده اى قليل ميدانيد ! يا تعداد دانشجويان اعزامى از امريكا به اربعين را ! كه بنظر بنده تعداد آنها بمراتب بيش از آن است كه بيان فرموده ايد ! مثلاً پانصد هزار يا پنج ميليون ! اما اگر صلاح ميدانيد و وقت داريد در مورد ماجراى مازيار ابراهيمى و … هم كه اين روزها زبان و دهان يهود و نصارى را بر سر جمهورى اسلامى باز و دراز كرده چند كلمه اى تيمناً و تبركاً عنايت بفرمائيد !

  2. سلام-خوب این درست است لذا بافارسی بازی و اسلام ایرانی خرابش نکنید با اطاقهای فکری که پان فارسیزم را تجویز می کنند مققابله کرده تعطیل کنید آسلام ناب محمدی (ص) به پیش می رود بگذارید انقلاب اسلامی از پیشتازان آن باقی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا