خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پارسا خائف نفر اول «عصر جدید» می‌شود؟!

ایرنا نوشت: دوشنبه شب تلویزیون بعد از مدت‌ها ترافیکی میلیونی از مخاطبان ایرانی را دشت کرد. فینال برنامه عصر جدید همه چیز را برای یک برنامه پرمخاطب و جذاب داشت.

۵اجرا از ۵ فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان‌ها خلوت‌تر شود و در شبکه‌های اجتماعی پوشش زنده‌ای انجام شود.

فینالیست‌های عصر جدید در برنامه دوشنبه شب، پارسا خائف نوجوان اردبیلی که در بخش خوانندگی به فینال رسیده است، فاطمه عبادی در بخش طراحی با شن، محمد زارع در بخش حرکات نمایشی ، گروه دختران نینجا در بخش هنرهای رزمی و سعید فتحی روشن در بخش شعبده‌بازی بودند که شب جذابی را برای تلویزیون رقم زدند.

حالا قرار است از میان این ۵ فینالیست با رای مردمی یک نفر به عنوان ستاره اول و نفر نخست برنامه عصر جدید معرفی شود.

در شبکه‌های اجتماعی حالا بحث بر سر اینکه کدام یک از فینالیست‌ها رتبه نخست را کسب می‌کند بالا گرفته اما بررسی‌های «ایرنا زندگی» از شاخص‌های بازدید کاربران گوگل و بازدید کاربران در اینستاگرام نشان می‌دهد پارسا خائف نوجوان اردبیلی بالاترین میزان دنبال کردن از سوی کاربران گوگل و اینستاگرام را دارد و این مساله نشان می‌دهد او به احتمال زیاد بالاترین شانس را برای کسب رتبه نخست دارد.

اطلاعاتی که گوگل از جستجو کردن کلیدواژه‌های مربوط به فینالیست‌های عصرجدید نشان می‌دهد، حکایت از آن دارد که پارسا خائف با اختلاف زیادی از سایر فینالسیت‌ها و با اختلاف کمی نسب به فاطمه عبادی بیشتر مورد جستجو و پیگیری کاربران گوگل فارسی قرار گرفته است.

در این زمینه نمودارهای زیر را مشاهده کنید:

همانطور که در نمودارهای جستجوی گوگل مشخص است پارسا خائف بیشتر مورد جستجو و دنبال کردن از سوی کاربران گوگل فارسی قرار گرفته است. بازه زمانی این بررسی طی ۳۰ روز اخیر است که فینالیست‌ها از مرحله نیمه نهایی نیز عبور کرده‌اند و باز می‌توان پارسا خائف را در دو مرحله نیمه نهایی و فینال صدرنشین در جستجوی گوگل فارسی خواند.

این نمودار نشان می‌دهد، پارسا خائف بیشتر از فاطمه عبادی در گوگل فارسی مورد جستجو قرار گرفته است.

طی ۳ ماه اخیر پارسا خائف بیشتر از سعید فتحی روشن مورد جستجو قرار گرفته است

متوسط جستجوی کلیدواژه نوجوان اردبیلی بیشتر از محمد زارع است

پارسا خائف در جستجوی گوگل از گروه دختران نینجا نیز جلوتر است.

نوجوان اردبیلی، صدر نشین در اینستاگرام

اما اینستاگرام دو شاخص کمی نشان می‌دهد اجرای پارسا خائف در شب فینال بیشتر مورد توجه کاربران در اینستاگرام قرار گرفته است.
در صفحه برنامه عصر جدید در اینستاگرام بیش از ۱ میلیون ۴۰۰ هزار دنبال کننده حضور دارد. اجرای پارسا خائف پس از ۲۴ ساعت حدود ۶۰ هزار بار دیده شده که این رقم برای سایر فینالیست‌ها حدود ۲۵ تا۴۰ هزار بازدید است.

از آن طرف هشتگ پارسا خائف حدود ۶ هزار پست را در خود جای داده که این رقم برای سایر فینالیست‌ها حدود ۱هزار تا ۲ هزار ۵۰۰ پست است.

اما آنچه می‌تواند رقابت را در فینال نزدیک تر کند اجرای فاطمه عبادی است. او با اجرای نقاشی روی شن به عنوان حوزه‌ای که کمتر در ایران مورد توجه قرار گرفته ستاره این شب‌های تلویزیون است و در شبکه‌های اجتماعی و در جستجوی گوگل نیز رقابت نزدیکی با نوجوان اردبیلی دارد.

براساس پیش‌بینی ایرنا از نفرات اول تا پنجم با به شرح زیر است:

نفر اول: پارسا خائف

نفر دوم: فاطمه عبادی

نفر سوم: سعید فتحی روشن

نفر چهارم: دختران نینجا

نفر پنجم: محمد زارع

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا