خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین نمایندگی تعمیر قهوه ساز در تهران

رپورتاژ آگهی

قهوه ساز چیست؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قهوه نوشیدنی موردعلاقه‌تان است و برای رفع خستگی و حفظ راندمان کاری به نوشیدن قهوه عادت دارید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم، ممکن است پس از گذراندن روزی خسته‌کننده و کسالت‌بار به آشپزخانه بروید و پس از زدن قهوه سازتان به برق متوجه شوید که دستگاه کار نمی‌کند و در این لحظه که برای رفع خستگی‌تان به قهوه نیاز داشتید احتمالاً احساس کلافگی خواهید کرد و نیاز به تعمیر قهوه ساز پیدا می کنید.

رایج ‌ترین مشکلات قهوه سازها

1. قهوه ساز روشن نمی‌شود.

2. قهوه گرم نمی‌ماند (المنت دستگاه ازکارافتاده است)

3. دستگاه قهوه ساز سروصدای زیادی تولید می‌کند.

4. قهوه درون دستگاه می‌جوشد یا قهوه خیلی رقیق و آبکی است.

5. طعم و عطر قهوه بسیار بد است.

6 دکمه‌های دستگاه کار نمی‌کنند.

7. شوره‌های سفید در لیوان قهوه دیده می‌شود (دستگاه جرم‌گرفته است)

8. ترموستات دستگاه ایراد دارد.

چرا قهوه ساز روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن دستگاه و چراغ‌ها و برد دستگاه قهوه ساز، علت‌های مختلفی دارد که می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم، زمانی که قهوه ساز به برق وصل نباشد دستگاه روشن نمی‌شود، دوشاخه و پریز را چک کنید که خراب نباشند، زمانی که سیم‌کشی دستگاه قطعی پیدا کند دستگاه روشن نخواهد شد، در هنگام سوختگی برد الکترونیکی و صفحه‌نمایش دستگاه روشن نمی‌شود.

چرا قهوه در دستگاه قهوه ساز، داغ نمی‌شود؟

زمانی که المنت‌های دستگاه دچار ایراد و خرابی بشوند، قهوه در دستگاه داغ نخواهد شد، در این صورت دستگاه شما نیاز به تعمیر یا تعویض المنت خواهد داشت.

علت جوشیدن قهوه در قهوه ساز

تغییرات در تنظیمات ترموستات یا خرابی در این بخش موجب جوشیدن قهوه می‌شود، هنگامی‌که قهوه‌تان در دستگاه می‌جوشد تنظیمات ترموستات را چک کنید، در صورت عدم‌تغییر تنظیمات، به تعویض ترموستات اقدام کنید.

علت رقیق شدن قهوه در قهوه ساز

برای تهیه قهوه غلیظ خوش‌طعم دقت کنید که از قهوه به‌اندازه استفاده کنید و حتماً برای تهیه قهوه دل‌چسب از آب سرد استفاده کنید.

علت طمع و بوی بد قهوه

دقت داشته باشید که سرویس به‌موقع قهوه ساز موجب تهیه قهوه مرغوب، باکیفیت و خوش‌طعم شوید، عدم رعایت سرویس به‌موقع دستگاه قهوه ساز باعث بو و طعم بد قهوه آماده‌شده خواهد شد.

علت کارنکردن دکمه قهوه ساز

گاهی ممکن است به دلیل استفاده بیش‌ازحد قهوه ساز ممکنه دکمه‌های فرسوده و دچار خرابی بشود، در صورت کار نکردن دکمه دستگاه قهوه ساز، دکمه را عوض کنید.

تعمیر قهوه ساز در تهران

امروزه با توجه به افزایش علاقه به نوشیدن قهوه، کاپوچینو، اسپرسو و… انواع مختلف قهوه ساز، اسپرسو ساز و … در مدل‌های خانگی و صنعتی، در سایزهای مختلف باکیفیت و کارایی‌های مختلف در بازار وجود دارد. تعمیر قهوه ساز و تعمیر اسپرسوساز موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

امروزه قهوه سازهای مختلفی باکیفیت‌های متفاوت در بازار تولید می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی قهوه ساز باکیفیت، آماده شدن سریع قهوه و حفظ طعم و رایحه مطبوع آن می‌باشد، برای طعمی قهوه ساز مراکز زیادی در تهران وجود دارد که ما بهترین نمایندگی تعمیر قهوه ساز را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین نمایندگی تعمیر قهوه ساز

برای تعمیر قهوه سازتان به شما مجموعه دکتر آچار را پیشنهاد می‌کنیم چراکه تعمیرگاه دکتر آچار از بهترین و برجسته‌ترین نمایندگی‌های مجاز تعمیر قهوه ساز در تهران است، این مجموعه با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران تهران و مجوزهای رسمی دیگر و سابقه طولانی و رضایت مشتریان به‌عنوان بهترین نمایندگی تعمیر قهوه ساز در تهران شناخته می‌شود.

ارتباط با مرکز تعمیرات دکتر آچار

برای ارتباط با کارشناسان مجموعه دکتر آچار می‌توانید 7 روز هفته 24 ساعته با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تعمیر قهوه ساز در منزل

مجموعه دکتر آچار مجموعه‌ای باسابقه درخشان در تعمیرات لوازم‌خانگی و تعمیر قهوه ساز است که تعمیرات را در محل قرارگیری قهوه ساز انجام می‌دهد، چه قهوه ساز شما در منزلتان باشد، چه در کافی‌شاپ مجموعه دکتر آچار با توجه به ساعتی که شما تعیین می‌کنید برای تعمیر قهوه سازتان اقدام می‌کند.

صرفه ‌جویی در هزینه و زمان تعمیر قهوه ساز

با تعمیر قهوه ساز شما در منزل یا کافی‌شاپتان کار تعمیر دستگاه قهوه سازتان به‌سرعت انجام‌شده و دیگر مجبور به پرداخت هزینه‌های بیهوده‌ای ماند هزینه حمل‌ونقل دستگاه تا تعمیرگاه نیستید.

ارائه ضمانت‌نامه کتبی توسط شرکت تعمیرات قهوه ساز

مجموعه دکتر آچار در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات خراب دستگاه قهوه ساز شما می‌کند، پس از رضایت شما به تعویض قطعات، تکنسین یا تعمیرکار مجموعه قطعه‌های اصل را جایگزین قطعه‌های خراب کرده و برای قطعهٔ جدید ضمانت‌نامه به مشتری تحویل داده می‌شود.

درصورتی‌که دستگاه تعمیر شده یا قطعات تعویض شده پیش از زمان تاریخ درج‌شده بر روی ضمانت‌نامه دوباره خراب شوند مجموعه دکتر آچار خود را موظف می‌داند که بدون دریافت هزینه مجدد اقدام به تعمیر دستگاهتان بکند.

هزینه تعمیر قهوه ساز

با توجه به نوسانات موجود و تغییرات قیمت‌های بازار هزینه تعمیر قهوه ساز مشخص نیست اما با توجه به تعرفه‌های شرکت از مشتریان گرامی دریافت می‌شود.

تعمیر قهوه ساز با نرخ اتحادیه و گارانتی

تعمیر قهوه ساز با گارانتی 12 ماهه تعمیرات قهوه ساز در تهران انجام می پذیرد و پیشنهاد میدهیم بابت تعمیرات قهوه ساز به دکتر آچار مراجعه کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا