خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«لایحه تامین امنیت زنان تا ۱۵شهریور از دستگاه قضایی به دولت می‌رود»

«عبدالرضا عزیزی»، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون با رئیس دستگاه قضا گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز اعلام کرد لایحه تامین امنیت زنان تا ۱۵ شهریور برای تصویب در مجلس شورای اسلامی، به دولت ارائه می‌شود.

عزیزی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز مهمان رئیس قوه قضاییه بود و نشست این کمیسیون با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برگزار شد.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه درباره لایحه تامین امنیت زنان و با توجه به طولانی شدن فرایند رسیدگی به این لایحه در قوه قضاییه قول داد تا نیمه شهریور آن را به دولت ارائه کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست امروز درباره آن صحبت شد، موضوع تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه بود که قرار شد ۶ هزار نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۹۶، تا پایان سال ۹۸ در این دستگاه مشغول به کار شوند.

عزیزی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وضعیت برخی خبرنگاران بازداشتی راجع به این موضوع هم بحث شده است یا نه، گفت‌: موضوعات بسیار زیاد و وقت بسیار کم بود لذا فرصت نشد تا در این زمینه هم صحبت شود.  اما راجع به فضای مجازی و موضوعاتی چون تهمت و افترا و ساختن اکانت‌های خارجی موضوعاتی مطرح شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی در این نشست با تأکید بر تعامل قوه قضائیه با دیگر قوا،  فساد را مانع جدی سر راه روابط و همچنین سرمایه‌گذاری‌ها دانست و بر برخورد جدی با فساد تاکید کرد.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که در برخورد با فساد نباید هیچ گذشتی داشته باشیم و هیچ کس چنین اجازه‌ای به ما نداده است؛ بهترین افراد در این کشور جان خود را فدای نظام و کشور کرده‌اند و ما نباید اجازه دهیم عده‌ای که به دنبال منافع شخصی خود هستند با ارتکاب به فساد چهره نظام را خدشه‌دار کنند.

عزیزی تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه همچنین عنوان کرد قانون باید عادلانه باشد، مجری و قاضی هم باید عادل باشند تا مردم طعم عدالت را بچشند و نباید اجازه داد فساد، امید مردم را به یأس مبدل کند، چون دشمن به دنبال ایجاد یأس در جامعه است و ما باید در مقابل این مسأله بایستیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در این جلسه نیز نمایندگان ضمن قدردانی از رئیس قوه قضائیه به خاطر برخورد با مفاسد نکاتی را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند و بنده هم با قدردانی ر از زحمات رئیس دستگاه قضایی از ایشان دعوت کردم سفری به استان خراسان شمالی داشته باشد و وی هم این درخواست را پذیرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا