خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز سکه، طلا، دلار و یورو

قیمت سکه بهار آزادی نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت همراه بوده، همچنین کاهش قیمت ارز در بازار سبب شد تا قیمت خرید دلار در بانک‌ها به زیر ۱۱ هزار تومان برسد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به چهار میلیون و ۱۰ هزار تومان است که کاهش قیمت دارد. سکه طرح قدیم نیز ارزان شده و سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۰۸ هزار و ۶۴۰ تومان فروخته می‌شود که حدود شش هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.

قیمت هر قطعه نیم‌سکه با کاهش ۳۰ هزار تومانی دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است اما ربع سکه ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد و یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه سکه یک گرمی هم ۱۰ هزار تومان ارزان شده و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که هر اونس طلا در بازار جهانی ثبات تقریبی داشته است.

همچنین بانک‌ها امروز (چهارم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۹۷۴ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود ۲۵۰ تومانی همراه بوده است. هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۲۲۷ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان، کاهش یافته است.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۴۶۷ تومان است.

کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۴۲ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا