خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد 1401

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در رشته کشتی آزاد و فرنگی در صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2022 در کشور بلغارستان و شهر صوفیه در هردو رشته فرنگی و آزاد از تاریخ 24 مرداد تا 30 مرداد برگزار می‌شود.

در رقابت های کشتی آزاد تیم ملی جوانان ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا جوانان کشتی فرنگی ایران از جمعه در صوفیه به روی تشک رفته اند و تا اینجای کار یک طلا و دو نقره نیز به دست آورده‌اند.

نتایج کامل فرنگی کاران جوان ایران تا پایان روز دوم

در وزن 55 کیلوگرم که 17 نفر حضور داشتند، سید آرش نگهداری از کسب مدال بازماند.

در وزن 63 کیلوگرم که 18 نفر حضور داشتند، ایمان محمدی به فینال راه پیدا کرد و در دیدار نهایی با شکست بایامان کریموف از قرقیزستان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم که با شرکت 24 کشتی گیر برگزار شد، مسعود کاووسی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم که 25 شرکت کننده داشت، ابوالفضل چوبانی به فینال رسید؛ اما در دیدار پایانی با شکست برابر ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی به مدال نقره دست یافت

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 16 نفر برگزار شد، فردین هدایتی به فینال رسید ولی این مرحله به میخایلو ویشینوتسکی از اوکراین کشتی را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی با شکست همه حریفان به فینال راه پیدا کرد و در فینال امروز به مصاف سورن آقاجانیان از ارمنستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم سید دانیال سهرابی با باخت در نیمه نهایی امروز در رده بندی کشتی می‌گیرد.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی با باخت در نیمه نهایی امروز در رده بندی کشتی می‌گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مُهمدی با شکست همه حریفان به فینال راه پیدا کرد و امروز در فینال به مصاف آچیکو بولکوادزه از گرجستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علی عابدی درزی با شکست همه حریفان به فینال رسید و امروز در فینال به مصاف یوسوف ماتسیف از قزاقستان می رود.

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد

اما امروز 30 مردادماه در آخرین روز رقابت های کشتی قهرمانی جوانان جهان پنج نماینده ایران علی عابدی درزی، علیرضا مُهمدی و سعید اسماعیلی برای طلا و سید دانیال سهرابی و امیر عبدی برای برنز از ساعت 19:30 به روی تشک خواهند رفت.

در پایان دو روز اول مسابقات تیم ایران با 69 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های اوکراین، ارمنستان و آذربایجان به ترتیب با 56، 55 و 54 امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم قرار دارند.

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد 1401
پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد 1401

اما برای دیدن پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 30 مرداد 1401 از لینک های زیر استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: قهرمانی کشتی فرنگی ایران در جوانان جهان

لینک 1: پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 30 مرداد

لینک 2: پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 30 مرداد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا