خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دوم پدر صدرالساداتی‌ها به اخبار ضدونقیض | ظهر شنبه

پدر برادران صدر الساداتی در کلیپی که بخش نخست آن منتشر شده است، به خبرها و اطلاعات ضدونقیض رسیده از آنها واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، او در این کلیپ -که در کانالی تلگرامی نزدیک به حجت الاسلام غفار عباسی (مشهور به غفار غفاری) منتشر شد- ضمن تشکر از نیروهای امنیتی بخاطر حفظ امینت کشور و اذعان بر اینکه در حفظ امنیت کشور کنار آنها ایستاده است، می‌گوید‌: ولی حفظ امنیت بخش سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، و ابعاد گوناگون سیاسی و اجتماعی دارد که به کمک هم باید مراقبت خوبی از آن داشته باشیم.

از طرف براردران با این تحلیل که موضوع خودختفایی بوده، اعلام شد که ماجرای صدرالساداتی‌ها پایان یافت؛ اما این جریان از طرف تمام شده نیست چراکه ابهاماتی در آن هست:

او در توضیح این ابهامات می‌گوید: گفته شده است آنها بین راه موبایل‌ها را خاموش کرده و در قم به منزل برادر آقای غفاری رفته‌اند؛ حدود 13 ساعت بعد از آن اعلام کردند که آنها رد بندرعباس و در جایی امن هستند و با ارتباطی که با فرماندار یا فرمانداری آنجا داشتند فهمیده‌اند که در مکانی امن در بندرعباس هستند.

سوال این است که چطور در این ساعت هم در منزلی در قم بودند و هم در بندرعباس؟! دیروز گفتند در منزل خود آقای غباری پنهان شده‌اند و از من خواستند که بروم و آنها را پیدا کنم که گفتم اجازه دهید به اتفاق برویم و من آنها را پیدا کرده و بیرون بیاورم و شما هم فیلم بگیرید، اما نپذیرفتند.

وقتی هم شنیده شد در خبری که با خود آقای غفاری تماس گرفته بودند و ایشان گفته بودند بیایید منزل ما را بازرسی کنید و اگر هستند آنها را ببینید.

باتوجه به خبرهای متناقض چطور باور شود که آنها برگشته‌اند و با اختیار خود دست به این کار زده‌اند؟! آنهم بدون اینکه خودشان مشاهده کرده باشند یا خود با آنها حرف زده باشند؟!

از طرف دیگر می‌گویند محل اختفا مشخص شده است و آنها می‌دانند که کجا هستند و همزمان وقتی سوال می‌شود که کجا هستند؟ می‌گویند که مراقب ندارند و خبر ندارند کجا هستند؛ ما نفهمیدیم مراقب ندارند و خبر ندارند که کجا هستند یا مراقب دارند و خبر دارند که کجا هستند؟!

حساب کاربری مهدی صدرالساداتی هک شده است؟

پدر صدرالساداتی‌ها در بخش دوم این کلیپ می‌گوید: نکته‌ی دوم؛ بنده بعنوان یک طلبه و پدر اینها و همینطور خانواده‌شان این درخواست عاجزانه را از برادران حفظ امنیت دارم: شما که همه جا را رصد کردید، خبردارید کجا هستند، حتی لحظه لحظه منتشر می‌شود که اینها ساری‌اند و کجایند و…، محبت کنید و یک نفر راهنما همراه ما بفرستید تا برویم به محل اختفای آنها؛ شما اگر پرهیز دارید آنها را دستگیر کنید، بنده خودم آنها را دستگیر می‌کنم.

حتی اگر اجازه بدهید با حضور خبرنگاران می‌رویم و این بازی رسانه‌ای که در کشور اذهان مردم را مشغول کرده، امنیت کشور را به خطر انداخته و در داخل و خارج دستاویز و مضحکه‌ی دشمن می‌شود، موضوع را روشن کنیم و مساله را تمام کنیم، این درخواست من است؛ تابحال که قبول نشده است و تنها به ذکر کلی گویی که «بله! قرار بود برای خانواده آنها معلوم شود کجا هستند که آنهم معلوم شد» [پرداخته می‌شود]. بینی و بین الله ما هیچ خبری نداریم که آنها کجا هستند و آدرس‌شان کجاست و در چه وضعیتی هستند. ما تقاضا می‌کنیم این محبت را در حق ما کنید و به ما کمک کنید تا این مساله حل شود.

نکته‌ی سوم؛ بصورت مرتب استوری‌هایی از حساب کاربری مهدی صدرالساداتی منتشر می‌شود؛ در صورتیکه نه ما می‌توانیم با آنها تماس بگیریم و نه موبایل‌های‌شان فعال است که حداقل تماسی با خانواده‌های‌شان بگیرند. در استوری‌ها مطالبی گذاشته شده است که بعضی از اطلاعاتش مسایلی است که منحصرا همسرانشان به پلیس اعلام کرده بودند، در حالیکه خود آنها [برادران صدرالساداتی] خبر ندارند و آن اطلاعات دست آنها نرسیده بوده؛ آن اطلاعات از این حساب کاربری دارد پخش می‌شود. همه می‌دانند که هک کردن این حساب کاربری کاری آسان است؛ ما باور نداریم که این مطالب از طریق خودشان در فضای مجازی منتشر می‌شود.

نکته چهارم؛ بنظر ما زمانی این ماجرا تمام می‌شود که ارتباط ما با آنها برقرار شود؛ چنانچه این ادعاهایی که نسبت به آنها شده روشن شد -پس از اینکه خودشان هم صحبت کرده و دفاع کردند- اگر این ادعاهایی که الان طرح می‌شود ثابت شد خدا را شاهد می‌گیرم اولین کسی که آنها را محکوم کند و به همه اعلام کند خود بنده هستم، خانواده‌هایشان است. ما خودمان مدعی هستیم که چرا در سطح کشور اینطور فضا مشوش و اذهان آلوده شده و نگرانی بوجود آمده، مرتب زنگ‌هایی به ما زده می‌شود و اینهمه دستگاه به تکاپو و زحمت افتاده‌اند.

سوال من این است که چرا این اقدام که بسیار آسان معما را حل می‌کند انجام نمی‌گیرد و جریان را پیچیده‌تر می‌کند و با اخبار و گزارش‌های یکطرفه همراه با توهین در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا