خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شمخانی: سیاست فشار حداکثری آمریکا به زانو در آمد

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مقابله با تحریم مجلس و جمعی از فعالان این حوزه بعد از ظهر امروز(شنبه) با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی در این دیدار گفت: سیاست فشار حداکثری آمریکا که با فرضیات واهی برای ایجاد فروپاشی اقتصاد ملی ایران دنبال شد در برابر راهبرد مقاومت فعال به زانو در آمد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنگ ادراکی پرشدتی که از سوی رسانه های معاند برای پشتیبانی از سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران طراحی و اجرا شد افزود: مردم مقاوم ایران علی رغم تحمل فشارهای سنگین اقتصادی ، بدلیل آگاهی، بصیرت و هوشمندی، مغلوب این جنگ نشدند و دشمن را از دستیابی به اهدافش نا امید کردند.

شمخانی با استقبال از ابتکار فراکسیون مقابله با تحریم برای ایجاد باشگاه کشورهای تحریم شده و ورود فعال به عرصه مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا خاطر نشان ساخت: مقاومت، زمانی منجر به موفقیت می شود که با رویکرد فعالیت و تحرک مستمر همراه باشد و این اقدام می‌تواند گام موثری در مسیر تداوم راهبرد مقاومت فعال تلقی شود.

وی موضوع مقابله با تحریم را در شرایط کنونی یکی از محورهای اصلی وحدت جناح‌های مختلف سیاسی در کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: دشمن با توجه به تجربیات گذشته به این واقعیت پی برده که جمهوری اسلامی در برابر مقابله با تهدیدات به بلوغ و توانمندی قابل ملاحظه ای رسیده و از این رو تلاش می کند تا با ایجاد بحرانهای اجتماعی، سیاسی و امنیتی و ایجاد حاشیه، تمرکز مجموعه قوای کشور بر موضوع مقابله با تهدیدات را به حداقل برساند.

در ابتدای این جلسه پور مختار رییس فراکسیون مقابله با تحریم گزارشی از نحوه تشکیل و فعالیتهای انجام شده از سوی این فراکسیون و همچنین اقدامات در دست اجرا برای تشکیل باشگاه کشورهای تحریم شده ارایه کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اونی که به زانو در اومد ، اقشار اسیب پذیر و مردم عادی بودند که مثل شما و آقازاده هاتون نبودند، سردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا