خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آیت الله رئیسی امواج امید در دل مردم ایجاد کرد»

حجت‌الاسلام صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حضور آیت الله رئیسی بحمدالله در همین مدت کوتاه امواج امید را در دل اقشار مختلف مردم ایجاد کرد که این امید نشانه عنایت خداست.

به گزارش میزان آیت الله صدیقی در گردهمایی فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ابتدائاً بعد از حمد الهی با همه وجود خوشحالم که در گام دوم انقلاب خداوند کرم فرمود و پرچم مبارزه با فساد، ناهنجاری‌ها و پلیدی‌ها را به دست سیدی پاکباخته، عالم، مردمی و شجاع سپرد.

وی افزود: حضور آیت الله رئیسی بحمدالله در همین مدت کوتاه امواج امید را در دل اقشار مختلف مردم ایجاد کرد که این امید نشانه عنایت خداست.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر تصریح کرد: شما به عنوان پرچمداران جذب دلها، حمایت از خوبان، برجسته کردن خوبی‌ها، مبارزان و مجاهدان در برابر شرک و کفر و الحاد و ظلم و فساد و هرزگی و تباهی برای اولین بار در همایشی حضور پیدا کرده‌اید تا همدیگر را پیدا کنید و ان‌شاءالله راهی نو در پیش گیریم.

صدیقی اضافه کرد: ما باید دعوت به خیر را جزو باور‌های قطعی خودمان قرار دهیم و با اعتقاد به میدان بیاییم. اگر ظلم غده سرطانی است معالجه آن روش دارد و آمر به معروف و ناهی از منکر بمنزله طبیب است واگر ابزار نجات مریض را دارد باید به میدان بیاید وگرنه نباید ورود کند و برای درست کردن ابرو چشم را هم کور نکند.

وی تصریح کرد: وقتی مسئولان فاسد باشند، جامعه به فساد کشیده می‌شود و برای معالجه هر بیماری باید شایستگی طبیب احراز شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اخلاق عمومی و مستمر بودن جریان امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: تابلو‌ها را برداشته‌اند، تابلو نصب کنید و چراغ قرمز‌ها را مشخص کنید. امروز تابلو‌های دین و فقه متعالی ما از یاد رفته است، تابلو‌های اخلاق و فقه باید در مدارس، کانون‌های تربیتی و دانشگاه‌ها نصب شود.

صدیقی اضافه کرد: مردم از فساد جانشان به لب رسیده و فریادشان بلند است و تا پول و پارتی نداشته باشند در هیچ کجا آغوشی برایشان باز نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آیت الله رئیسی می‌خواهیم شعب ویژه‌ای در دادگستری همه شهر‌ها ایجاد شود و این پایگاه‌های قضایی دست قضات آموزش دیده باشد واز آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند و مبارزه با خلاف شرع را جزو وظایف وجدانی، اخلاقی و قانونی خود بدانند. دادستان‌ها مدعی العموم هستند. ما چشم آن‌ها می‌شویم وگزارش می‌دهیم. باید فضایی ایجاد کنیم که عرصه برای فساد، بی‌عفتی و بدی ناامن شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا