خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کمک پزشکان به درمان چشم چاقو خورده‌ی طاها

فرهاد تیمورزاده، مدیر انتشارات تیمورزاده که پزشک است، در روز تاسوعا در یادداشتی تلگرامی نوشته بود:

نگاه را به چشم معصومش برگردانیم.

هر روز دردی را می‌شنوم، دردی را می‌خوانم، دردی را می‌بینم. نقاطی از کشور پردردترند. چگونه می‌توان بی‌تفاوت عبور کرد؟

این روزها درحال توزیع کمک‌های جمعی از شما در حوالی ایرانشهر سیستان و بلوچستان هستیم. طاهای ۵ ساله نیز از همان دیار، هموطن من و شماست. دردکشیده و آسیب‌دیده از پدری معتاد که در خشم خماری اعتیاد، چاقو را به چشم طفلش فرو کرده است. چقدر بی‌حامی است این بچه! در دلنوشته‌ی همکار پزشک طرحی من بیشتر بخوانید.

در تلاشم کاری برایش بکنیم. از همکاران چشم‌پزشک استدعا می‌کنم یاری کنند. به ویژه از جناب دکتر شهریاری نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس که وکیل این طفل نیز محسوب می‌شود.

از دکتر سیدحسن هاشمی وزیر سابق بهداشت که نشان داده بسیار دست به خیر دارد.


روز بعد

تیمورزاده در روز عاشورا در متنی تکمیلی نوشت:

⬅️ دیشب قصه‌ی کوتاهی برایتان نوشتم. برشی از زندگی پردرد زنی در ایرانشهر و طفل ۵ ساله‌اش طاها که گرفتار بحران خشم جنون‌آمیز پدر معتادش شده و چشمش با چاقو مورد آسیب قرار گرفته و به گفته همکار پزشک عمومی دلسوخته‌ی طرحی ما درمانش به دلیل فقر، نیمه‌کاره مانده است.

⬅️ این درد را برای شما بازگو و تقاضای یاری کردم در این شب‌های مصیبت اهلبیت. هم برای انتشار خبر و هم برای کمک به درمان #چشم_طاها

⬅️ دوست عزیزم دکتر امید رضایی و آقای خزلی خرازی بلافاصله در انتشار خبر همکاری کردند. استاد ارجمندم جناب دکتر ناصر ابراهیم دریانی به فاصله کوتاهی آمادگی خود را در کمک نقدی اعلام کردند.

⬅️ استاد گرامی، جناب آقای دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی نیز ساعتی نگذشته بود که پاسخ داده و کلیه‌ی مراحل درمان چشم طاها به هزینه‌ی خود را برعهده گرفتند.

🔺کاش آنان که این روزها بذر کینه علیه پزشکان را می‌پراکنند، چشمانشان را بر عطوفت و مهر همکاران دلسوز من نمی‌بستند.

◀️ روند درمان را به حضورتان گزارش خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا