خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری انتخابات با کمک شبکه اپراتور اول

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات، از مرکز کنترل عملیات شبکه همراه اول بازدید کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن به ۲۹ اردیبهشت ماه روز انتخابات ریاست جمهوری، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوري اطلاعات و آمار وزارت کشور و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و علیرضا براتی معاون شبکه و امنیت مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور، از مرکز کنترل عملیات شبکه همراه اول بازدید کردند تا از نزدیک در جریان وضعیت شبکه و زیرساخت اپراتور اول برای کمک به برگزاری هرچه بهتر انتخابات، قرار گیرند.
بنابر این گزارش، از آنجایی که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر بستر شبکه همراه اول انجام می شود، این اپراتور کلیه تمهیدات لازم را برای برقراری زیرساخت های ارتباطی در سراسر کشور در نظر گرفته است تا در روز انتخابات وزارت کشور با استفاده از بستر همراه اول، رأی دهندگان را احراز هویت کند.
علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن اشاره به پوشش سراسری اپراتور اول، گفت: امروز همراه اول شریک راهبردی وزارت کشور است.
وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید با اشاره به اینکه برای بار چهارم است که همراه اول به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور در روند انتخابات نقش دارد، گفت: برای پوشش کامل انتخابات، علاوه بر اینکه مراکز همراه اول به روز شدند، ظرفیت شبکه این اپراتور چندین برابر افزایش یافت و یک مرکز به صورت اختصاصی برای انتخابات در نظر گرفته شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا