خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک کاربر توییتر از خانه‌ی گران مسیح علی‌نژاد می‌گوید

یک کاربر توییتر به نام «تناقض یاب»، در رشته توییتی از خانه‌ی گران مسیح علی نژاد می‌گوید.
به گزارش انصاف نیوز، او با کلیپی درباره‌ی خانه‌ی مسیح علی نژاد نوشت:
«طبق اسناد این فیلم، مسیح علی نژاد در دوره هفتم مجلس، لنگ هفت هزار تومان پول بوده ولی الان در خانه‌ی 20 میلیاردی حال می‌کند! نوش جان اما چرا دختران آریایی باید در زندان باشند اما تو با لایک و توییت پول و دلار جمع کنی؟ […] به قدری براندازی و مبارزه را به گند کشانده‌ای که همان شماره تلفنی که در قراردادت با دولت فدرال آمریک نوشته‌ای، همان را در اینستاگرام گذاشته‌ای که دختران ایرانی با تو تماس بگیرند. تقلیل مطالبات یعنی تو!»


حسین رزاق هم در توییتر نوشت: مسیح علینژاد بابت انتشار فیلم منزلش در نیویورک، گزارش تخلف فرستاد و از طرف توییتر مجبور به حذف فیلم شدم وگرنه تعلیق می‌شدم! گیرم خونه‌ای که پولش را‌ در ازای فریب دخترکان و ایضا همکاری با شرکای تندروی داخل نظامت، از آمریکا درآوردی مخفی کردی، اما کراهت مزدوریت را نمیتونی مخفی کنی.
رزاق در توییتی دیگر درباره‌ی واکنش علی نژاد به بازنشر کلیپ نوشت: علینژاد اومده با اکانت شوهرش ماله بکشه روی افتضاح خونش اما حواسش نبوده که داره با اکانت خودش مینویسه و بعد که فهمیده چه گندی زده سریع اینو پاک کرده اونور نوشته 🙂 الان ماله کش اعظم کیه؟! 🙂
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما خانه هاي صد ميليارد به بالا (مثل باستي هيلز و پنت هاوس هاي اعجاب آور) داخل مملکت را ول کرده ايد چسبيده ايد به آنها که بيرون مملکت اند!!؟ به آنها که بيرونند حرجي نيست هرچقدر هم که سنگ مملکت و محروميت مردم را به سينه بزنند، اما آنها که داخل مملکت هستند و عمدتا هم مسئو.لين و نکبت زاده هايشان هستند که مالک و ساکن در خانه هاي انچناني هستند، را بايد به سيخ کشيد، راست ميگوئيد به اينها گير بدهيد.

    19
    3
      1. عزيزم، جناب ايراني، آيا بنظرتان ادعاي حق طلبي اونا بيشتر است يا ادعاي برخی مسئولين داخلي و نکبتزاده هايشان براي خدمت رساني به مردم محروم مملکت مان!!؟

        4
        1
    1. این کثافت ادعای ادم حسابی ها ومبارزه با ظلم وستم نظام را مطرح میکند ودختران بوبخت را سوی مرک روانه میکند.والا از این انگل ها درداخل وخارج زیاد است.

      4
      2
      1. جناب رضاي عزيز، هرچقدر هم بزعمتان اين کثافت ادعا داشته باشد، ادعايش از ادعاي آقايان مسئولين مملکت مان که : براي خدمت به مردم جانمان در ميرود، بيشتر نيست!! بنظرتان هست؟

        4
        1
  2. یعنی اینهمه پاداش های جندهزارمیلیاردی دراین دیار رد وبدل میشود..اما شخصیکه برای قراردادش با انطرف ابیها دائم به تقلیل پوشش وبلندی گیسوان چتریش مشغول است از این حق محروم است؟؟؟؟؟

    3
    1
  3. وقتی متخصصین روزنامه نگاری و ارتباطات سال ها با مطبوعات گار نکردند به دلیل مسایل صنفی و رفاهی و دستمزدها، به دلیل عدم استقلال نسبی مطبوعات، به دلیل هوچی گری روزنامه نگاری و هر ننه قمری شد روزنامه نگار خب معلومه معصومه علینژادها و خیلی های دیگر میشند روزنامه نگار و هنوز هم هنوزه هوچی گری میشه شرح وظیفه ی اصلی روزنامه نگاری و ژورنالیسم در ایران، جمع کنید بابا.

    1
    1
  4. معصومه علي نژاد بدون هیچ سوادرسانه ای درایران، به کمک شخص محمدخاتمی و رفقایی که بهشون سرویس میدادمثل محسن صفایی فراهانی، به یک، ظاهراخبرنگارتبدیل شد، درحالی‌که سوادآکادمیک رسانه نداشت، حالابه کمک فحاشی به صدرتاذیل مملکت هم مدرک تحصیلی جورکرده و هم پول بسیاااار یاد، حالادیگه فقط کودنی ذاتی‌ میتونه ترمز پیشرفتش بشه

    2
    5
    1. هیچ وقت دلیل این همه کینه و عداوت انصاف نیوز با مسیح علی نژاد رو نفهمیدم! متوجه هم نشدم که این بنده خدا مگه چیکارست؟ ولی تایید کامنتی اینچنین که ادعای سرویس دادن!! این خانم به خاتمی و صفایی فراهانی رو مطرح میکنه بیشتر ازاینکه توهین به این خانم باشه تا سبب تفرح شما بشه توهین به بزرگان اصلاحات هست . سرویس دادن؟؟؟؟ بماند ادعای کذب بیسوادی و نداشتن سواد رسانه ای و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا