خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه ی فعال سیاسی شیراز به روحانی: وقتش رسیده

احمدرضا دژمند، دبیر سابق تشکل سیاسی کانون نشر اندیشه های نو، در نامه ای خطاب به رییس جمهور، ضمن گلایه از وضع پیش آمده در سفر علی مطهری به استان فارس، خواستار برخورد با استاندار شد.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می آید:
جناب آقای حجت الاسلام ولمسلمین دکتر حسن روحانی
ریس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام و عرض ادب
نمیدانم این نامه به دست شما میرسد یا نه ولی بر خود تکلیف دانستم همانند سه مرتبه ی قبل دست به قلم شوم هرچند جوابی نگیرم.
جناب آقای روحانی شاید شما فراموش کرده اید در 24 خرداد 92 مردم به چی رای دادند؟ شاید فراموش کرده اید خواست اکثریت مردم چی بوده؟ شاید فراموش کرده اید شعار دولتتان چی هست؟ تدبیر و امید؟ کدام امید؟ اگر اجازه بدهید شفاف سخن گویم.
درست است هنوز به استان فارس سفر نکرده اید اما حتما اخبار این استان به گوشتان میرسد. حتما میدانید که مردم به سیاست های دولت قبل نه گفتند و درصد آرای شما در فارس را هم شنیده اید! حال چگونه می شود که رنگ ناامیدی روز به روز در این استان پر رنگ تر می شود؟ چگونه می شود که سیاست های دولت قبلی همچنان ادامه دارد؟ چگونه می شود که اقلیت به اکثریت سلطه دارند؟ چرا نماینده ی شما در استان اینقدر ضعیف عمل می کند؟
حتما به گوشتان رسیده که چگونه سخنرانی خانم ابتکار رو کنسل کردند؟ حتما خبردار شده اید که چه رفتاری با معاون شما در امور اقوام و اقلیت ها جناب یونسی شد و حالا هم چه رفتاری با فرزند شهید والامقام آیت الله مطهری کردند؟ چگونه می شود که یک نماینده ی مجلس به خواسته ی یک عده ی اقلیت حق اظهار نظر نداشته باشد؟
آیا این عمل خود یک فتنه نیست؟ آیا این رفتارها در شأن این نظام مقدس هست؟ پس فرمایشات امام خمینی و امام خامنه ای کجا رفت؟ چه کسی جوابگوی خون شهدا هست؟
جناب آقای روحانی سوالی که بنده حقیر به عنوان یکی از اعضای ستاد شما و خیلی از آحاد مردم از شما داریم این است که چگونه می شود که عده ای به راحتی هرچه تمام به فرزند آیت الله مطهری با آجر و سنگ حمله می کنند و ایشان را مجروح کرده و ارگانی امنیت جان این بزرگوار را نه به عنوان فرزند شهید مطهری بلکه به عنوان یک نماینده ی مجلس تامین نمی کنند؟
آیا این ضعف دولت شما نیست؟ آیا این عملکرد باعث نزلزل آرای شما در فارس یا حتی کشور نمی شود؟ مسوولین ستاد شما با چه رویی به مردم جوابگوی رای های خاموشی که روشن کردند باشند؟
آیا وقتش نرسیده کمی وقت صرف سیاست داخلی گذاشته و سر و سامانی به استان فارس بدهید؟ آیا موقع آن نرسیده که فکری به حال مدیران استان به ویژه استاندار که نماینده ی رسمی دولت و یدک کش سیاست های دولت می باشد بکنید؟ متاسفانه رفتار و عملکرد ایشان نه تنها همراه دولت و سیاست هایش نیست بلکه مقابل دولت و حامیانش است. امید است با درایتی که از شما در سیاست خارجی دیدیم بتوانید در سیاست داخلی به ویژه استان فارس سروسامانی اساسی بدهید.
من از شبهای تاریک بدون ماه میترسم
نه از شیرو پلنگ از این همه روباه میترسم
مرا از جنگ رودروی میدان گریزی نیست
ولی از دوستان آب زیر کاه میترسم
من از صد دشمن دانای لامذهب نمیترسم
ولی از زاهد بی عقل ناآگاه میترسم
یا حق
احمدرضا دژمند دبیر سابق تشکل سیاسی کانون نشر اندیشه های نو
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا