خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال سعید زیباکلام درباره‌ی ادعای یک دانشجو

دکتر سعید زیباکلام استاد اصولگرای دانشگاه تهران در یادداشتی انتقادی در کانال تلگرامی خود درباره‌ی یادداشت یک دانشجو نوشت:

«جناب آقای رئیسی! این اتفاقات در دستگاه قضای تحت ریاست شما در حال وقوع است؟

ریاست قوه قضائیه! نکند خدای ناکرده و دور از چشم شما برخی از همکاران شما در دستگاه قضا بی‌سروصدا متوسل به رویه‌های دوران ظلمانی و مشت آهنین سلف بی‌نظیر شما شده باشند؟

جناب آقای رئیسی! نمی‌شود با همان رویه‌های ناسالم و ظالمانه و با مدیریت همان مقامات سابق و اسبق قوه، دستگاه قضا را دچار تحولی کرد که ایمان و امیدهای بربادرفته مردم را تدریجا بازگرداند».


یادداشت دانشجو

آقای زیباکلام رشته توییت علی نانوایی با عنوان «از دانشگاه تا اوین» را در کانال خود بازنشر کرده است که در پی می‌آید:

فردای این توییت (صبح ١٦ آذر) از وزارت اطلاعات تماس گرفتند که چرا به جای شکایت، موضوع رو رسانه‌ای کردی؟

گفتم پیشتر چه در بازجویی‌های پلیس امنیت و واجا و چه بازپرسی، شرح مفصل برخوردهای ناروایی که شده رو مکتوب کردم اما تا به حال هیچ رسیدگی‌ای نشده.

گفتند ریاست قوه قضاییه دستور داده معاون دادستان در دادسرای اوین به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کنه. فقط من دیگه این موضوع رو رسانه‌ای نکنم و در دانشگاه هم اون روز حضور پیدا نکنم. قرار شد برای شکایت و تحقیقات تماس بگیرند.

من از این سرعت عمل در پیگیری و احقاق حق متعجب و امیدوار شدم و اون روز جناب رییسی هم با خوبی و خوشی در برنامه پرسش و پاسخ بسیج دانشگاه تهران شرکت کردند و عکس یادگاریشون هم گرفتند.

دو سه هفته گذشت و نه تنها هیچ پیگیری مجددی در این رابطه نشده بلکه امروز در دادسرای اوین مطلع شدم، درخواست منع تعقیب و تبرئه‌ای که بازپرس برام صادر کرده بود توسط همان معاون دادستان رد شده و پرونده‌ام واگذار شده به دادگاه انقلاب و قاضی صلواتی…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا