خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هوشیاری «مایکل شوماخر» پس از یک «جراحی سِری»

«مایکل شوماخر»، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک جهان برای «جراحی سری» در بیمارستانی در پاریس پذیرش و پس از پشت سرگذاشت جراحی، به هوش آمده است.

به گزارش ایرنا «مایکل شوماخر» پس از جراحی که با نام «درمان سلول بنیادی» شناخته می‌شود، به هوش آمده است.

روزنامه لوپاریسین نوشت: روز دوشنبه اخباری مبنی بر پذیرش شوماخر در بیمارستانی در پاریس به منظور یک «جراحی سری» منتشر شد؛ اتومبیلران مشهوری که پس از یک سانحه اسکی و ضربه‌ای که بهسر وی وارد شد، به طور تقریبی ۶ سال است که در مکان‌های عمومی دیده نشده است.

در تازه‌ترین به‌روزرسانی در خصوص اخبار مذکور، حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که یک جراح برجسته که متخصص معالجات پیشرفته سلول درمانی است، در پاریس در حال درمان اسطوره فرمول یک جهان است.

لوپاریسین مدعی است که شوماخر برای تزریق سلول‌های بنیادی کاهش دهنده تورم در این بیمارستان بستری شده و این مرکز پزشکی فوق پیشرفته پس از پذیرش شوماخر حالا به یک «انبار باروت» تبدیل شده است.

با این حال، لوپاریسین به نقل از پرستاری که نخواست نام وی فاش شود، مدعی شد که شوماخر پس از جراحی هوشیاری خود را به دست آورده است.

براساس گزارش‌ها، شوماخر توسط پروفسور «فیلیپ مِناشه» جراح برجسته قلب فرانسوی تحت درمان قرار گرفته است؛ کسی که بیشتر به واسطه انجام نخستین جراحی پیوند سلول‌های بنیادی جنینی روی بیماری با نارسایی قلبی در سال ۲۰۱۴ شناخته می‌شود.

شوماخر با ثبت ۹۱ برد در گرند پریکس همچنان موفق‌ترین راننده رقابت‌های فرمول یک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا