خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمین‌داران ورزان: تکلیف ما را معلوم کنید

رییس «کانون صنفی بازنشستگان» با بیان این درخواست که تکلیف زمین‌داران ورزان را مشخص کنید، گفت: حدود ۲۰ سال پیش ۲۱۰ نفر برای زمین‌های ورزان کرج اسم نوشتند‌. حدود پانصد هزار تومان‌ هم‌ به کانون بازنشستگان کشور پول دادند اما بعد از یک مدت به آنها گفتند که اگر می‌خواهید زمین متعلق به شما باشد باید دور آن را چاه بکنید و دیوار هم بکشید.

مریم فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، در توضیح اتفاق رخ داده در معامله‌ی این زمین‌ها گفت: حدودا ۱۵ سال پیش کانون بازنشستگی 9 میلیون تومان پول داد، چاه کنده شد و دیوار هم کشیده شد. دو-سه سال بعد از آن گفتند که یک نهادی آن را گرفته است و بعد هم شنیدیم زمین در دست بنیاد علوی است‌.

او افزود: بیست سال است که پیگیر این مشکل هستیم و فقط ما را به این‌سو و آن‌سو پاس می‌دهند. مثلا “منابع طبیعی” ما را به “شهرسازی” و شهرسازی به “جهاد کشاورزی”، جهاد کشاورزی  هم به “شهرداری” می‌فرستد. این آدم‌ها واقعا سردرگم و بلاتکلیف هستند زیرا به هر اداره‌ای که می‌رویم، می‌گویند به ما مربوط نیست.

فراهانی ادامه داد: قبلا می‌گفتند زمین‌ها در حریم نیست اما الان بالعکس آن را می‌گویند. اگر آن زمان به جای اینکه  ۵۰۰ هزار تومان به این زمین دهند، زمین دیگری می‌خریدند، الان بالای ۱۰۰ میلیون تومان زمین داشتند. این پیرمرد و پیرزن‌ها را با پادردی که دارند مدام این‌سو و آن سو می‌فرستند و جواب مشخصی هم نمی‌دهند.

او در پایان گفت: زمین در حال حاضر به نام کانون بازنشستگان است. جهاد کشاورزی، سازمان شهرسازی و زیباسازی علت اینکه زمین ‌را تحویل نمی‌دهند، چیست؟ یک عده از آن زمین‌دارها فوت کرده‌اند و یک سری از آن‌ها می‌گویند ما فرش زیر پای خود را فروخته‌ایم و این زمین‌ها را خریده‌ایم. برای پیگیری این قضیه پشت در اتاق هر رییسی هم که می‌رویم جلسه دارد و جوابگو نیست. به ریاست جمهوری، مجلس و حتی نهادی بالاتر هم نامه داده‌ایم اما هیچگونه‌ پاسخی دریافت نکردیم و حتی به بنیاد علوی هم رفته‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باید قبل از خرید زمین از کلیه نهادها قدرقدرت و قوی شوکت استعلام میکردید که ادعا یا چشم طمعی به این زمین دارند یا خیر !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا