خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست امام جمعه همدان از مسئولان برای مبارزه با فساد

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: از مسوولان می‌خواهیم تا در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند و به آنها توجه کنند.

پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس نوشت: «نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مطالبه گری مردم برای مقابله با مفاسد ارزشمند است و باید از دغدغه مندان در این زمینه قدردانی شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: از مسوولان می‌خواهیم تا در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند و به آنها توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه با اشاره به گردهمایی جمعی از بانوان همدانی و درخواست آنان برای محاکمه فردی که به جرم تجاوز به عنف بازداشت شده است،گفت: این اجتماع نشان دهنده وجود روحیه عدالت طلبی در میان مردم بود.

او ادامه داد: این تجمع نشان داد هم استانی‌های ما دغدغه مراقبت از عفت دارند و حریم خانواده برای همه آنها مقدس است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه جامعه ما عفیف است، تاکید کرد: انتظار مردم از مسوولان و متولیان اجرای عدالت است و باید از همه دغدغه‌مندان در این رابطه تشکر کنیم و این مطالبه‌گری بسیار ارزشمند است.

او ادامه داد: جامعه اسلامی به این افتخار می‌کند که در مقابل احساس امنیت اخلاقی بانوان، حساس است.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مسوولان ارشد استان برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم هم دل هستند،افزود: در عرصه مبارزه با فساد باید به هم اعتماد کنیم و در کنار هم باشیم.

امام جمعه همدان همچنین گفت: ستاد امر به معروف سامانه‌ای را برای مطالبه‌گران ایجاد کرده تا مردم به راحتی بتوانند در آنجا گزارش‌های خود را مطرح کنند.

او تاکید کرد: هیچ گونه فسادی قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم فساد ریشه دار شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی غربی یکی از عوامل به وجود آمدن این مفاسد در جامعه است،افزود: حتی آن کسی که کم حجاب است نیز نگران خانواده و فرزندش است بنابراین همه باید کمک کنیم تا حریم خانواده حفظ شود.

او خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی مقام معظم رهبری به ائمه جمعه، همراهی با مردم و حل مشکلات مردم بوده و هست.

امام جمعه همدان گفت: ائمه جمعه مسولیت اجرایی ندارند، اما نسبت به مطالبه مردم و پیگیری مشکلات مردم متعهد هستند و تعهد ائمه جمعه خدمت صادقانه است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا