خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدارس کانکسی در دلفان بر چیده می‌شود»

نماینده دلفان و سلسله در مجلس گفت: در موضوع ورزش نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

به گزارش یافته، نماینده دلفان و سلسله در سخنانی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای گذشته جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف آموزشی حوزه انتخابیه اعم از کمبود فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و… مطرح شد.

یحیی ابراهیمی افزود: در این جلسه بر برچیده شدن مدارس کانکسی و ساخت مدارس استاندارد در دلفان و به طور کلی در استان لرستان تاکید شد.
نماینده دلفان و سلسله در مجلس اظهار کرد: همچنین در این نشست موارد دیگری همچون ساخت درمانگاه فرهنگیان دلفان، راه اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد مطرح شد و مقرر شده است این موارد مطروحه پس از بررسی های لازم در دستور کار قرار گیرند.

این نماینده در مجلس بیان کرد: در موضوع ورزش نیز نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا