خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رجبی فروتن: اطلاعی از توقیف «شب‌نشینی» مدیری ندارم

صفحه‌ای منتسب به مهران مدیری دیروز، بیست و دوم شهریور خبر از توقیف «شب نشینی» برنامه‌ی تاک‌شوی جدید مدیری داد. در ادامه‌ی خبرها به نقل از سعید رجبی فروتن یکی از اعضای شورای نمایش خانگی، نوشتند «شب نشینی» آخرین اثر در دست ساخت مدیری توقیف شده است. این مقام سینمایی به انصاف نیوز گفت: «اطلاعی درباره‌ی توقیف این برنامه ندارد.»

این مسوول به انصاف نیوز گفت: «من چیزی نگفته‌ام. من این موضوع را به مطلبی در روزنامه‌ی همشهری لینک داده‌ام که در تاریخ 6 شهریور ماه منتشر شده است. من چیزی درباره‌ی این مطلب ننوشته‌ام  و از بازنشر اینچنینی مطلب تعجب می‌کنم.»

او در ادامه توضیح داد: «من اطلاعاتی بیشتر از روزنامه‌ی همشهری ندارم. این برنامه حدود دو ماه پیش پروانه‌ی ساخت گرفت که به عنوان عضو شورای پروانه‌ی ساخت این موضوع را می‌دانم. اگر مشکلاتی برای این برنامه پیش آمده است، من بی‌اطلاع هستم. اولین بار  این مطلب را در 6 شهریور خواندم و آن را در وبسایت شخصی خودم بازنشر کردم. همشهری دیده نشده بود، اما بازنشر آن دیروز دیده شده بود.»

رجبی فروتن گفت: «مطلب به من منتسب نیست. روزنامه‌ی همشهری با اما و اگر به توقیف برنامه اشاره کرده است. روزنامه همشهری نوشته است که با صدا و سیما تماس گرفته است و پاسخی دریافت نکرده است. شرح کامل ماجرا را به طور کامل نوشته است. روزنامه همشهری امروز هم مطلبی در این باره نوشته است. به نظر می‌رسد محوریت پیگیری این موضوع با روزنامه همشهری است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا