خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیامک نامتعارف ستاد نمازجمعه قم به خطبای مشهور

فرید مدرسی در کانال تلگرامی خود نوشت: ستاد نماز جمعه قم در پیامکی نامتعارف به خطبا و واعظان خواست که از آقای “علیرضا پناهیان” حمایت کنند؛ سخنرانی او پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران و برخی حمایت‌های خطبا را هم می‌توان در این جهت نظاره کرد. البته در متن پیامک، برخی نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس که منتقد سخنان پناهیان علیه مجلس بودند، را نیز برنتافتند و به آنها لقب “ولایی‌نما” داده‌اند. گویا امیرآبادی، نماینده قم از ستادهای حامی پناهیان مطلع بوده که چند روز خلاف نظر همفکرانش، به میدان دفاع از او وارد شده است.

جهت اطلاع آقایان اعرافی و حسینی بوشهری، امامان جمعه قم متن کامل پیامک ستاد نماز جمعه قم را منتشر می‌کنم که حتی اشتباه املایی آن را تصحیح نکردم:

«باسلام وتسلیت ایام
باتوجه به واکنش منفی برخی نمایندگان (حتی ولایی‌نما) از موضع برادر پناهیان برای شفاف‌سازی آرا، پیشنها میگردد حضرتعالی نیز در سخنان ارزشمند خویش به میدان بیاید. والامرالیکم
#یا_عباس_نافذالبصیره _صلب_ الایمان»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه پیامک مضحکی . سخنان گفته نشده چطور معلوم شده، ارزشمنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واکنش از …. ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!! واکنش به الف یا ب یا … صحیحه.

  2. #یا_عباس_نافذالبصیره _صلب_ الایمان»
    وقتي براي منفعت جرياني از آيات و روايات و نقل قول هاي پيغمبراکرم و ائمه عليهم السلام سوءاستفاده ميکنند، حالت تهوع ميگيرم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا