خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست همراه سابق: پرونده‌های احمدی نژاد رسیدگی شود

حمیدرضا موسوی، مسوول ستاد‌های انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نسبت به بررسی ادعا‌های جریانی که آن را «جریان انحرافی» خواند و پرونده‌های قضایی و اظهارات احمدی نژاد و یارانش تاکید کرد.

متن این نامه که به انصاف نیوز ارسال شده خطاب به ابراهیم رئیسی در پی می‌آید:

احتراما بدینوسیله از حضور محترم حضرتعالی خواهشمندم نسبت به بررسی ادعاهای جریان انحرافی و پرونده‌های قضایی رییس جمهور سابق و اظهارات احمدی نژاد و یارانش که از جهت باور اجتماعی ارزشی ندارند این باند رازآلود، چون راهی مجدد به قدرت نیافتند تا امروز سر تا ته نظام را فاسد می‌دانستند و از امروز بزرگترین قله‌ی انقلاب اسلامی – که بین دوست و دشمن بر سر آن اختلاف نیست – یعنی استقلال سیاسی آن را نشانه رفتند و خون بهای صد‌ها هزار شهید که استقلال ایران هست را برای یک حکم یارانش زیر پا گذاشتند.

محمود احمدی نژاد که این روزها یکه تاز حاشیه‌سازی‌ها در کشور شده است، یک روز پیام ویدئویی می‌دهد و روز دیگر راه بست نشینی در پیش می‌گیرد؛ اما هیچ گاه حاضر نشد درباره‌ی تخلفاتش توضیح دهد و حالا سوال اینجاست که پرونده‌ی تخلفات احمدی‎نژاد به کجا رسید؟

“۵ پرونده‌ی نفتی و ۲ پرونده غیرنفتی است”، این را  چند ماه پیش دادستان دیوان محاسبات درباره‌ی تخلفات احمدی نژاد گفت. جمله‌ای که نشان می‌دهد ماجرای پرونده‌های رئیس دولت دهم به پایان نرسیده است. هرچند تعویض نفت خام با بنزین و میعانات، سازمان هلال احمر و … مواردی از پرونده‌هایی است که ردپای احمدی نژاد در آن مشاهده می‌شود و تخلفات رئیس دولت نهم و دهم در آنها به اثبات رسیده، ۱۱ حکم قطعی علیه ایشان صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد هر چند از بررسی پرونده‌های احمدی نژاد در قوه قضاییه زیاد سخن به میان می‎آید و حتی برای برخی از آنها احکامی هم صادر شده است.

امروز شاید مهم‌ترین برنامه‌ی قوه قضاییه، نظارت بر مدیران ارشد کشور و پیشگیری و مقابله با فساد است یعنی دقیقا همان چیزی که اصل ۱۴۲ و ۴۹ قانون اساسی، وظیفه‌ی قوه قضاییه می‌داند؛ لذا از حضرتعالی خواهشمندم نسبت به اصل ۱۴۲ و ۴۹ قانون اساسی در مبارزه با فساد که در دولت نهم و دهم در سیستم اجرایی کشور نمایان و اثبات شده در عزم دستگاه قضایی برای برخورد با همه‌ی مظاهر فساد و تبعیض در ولایت علوی و اجرای عدالت در پرتو آموزه‌های دین و شریعت است اقدمات لازم را مبذول فرمایید.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

حمیدرضا موسوی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسئول ستاد انتخاباتی که مسئول ستاده.بد نیست بدونید در این دنیا که انسان شرفش را به کیسه زر یا مقامی می فروشد.حدود سه سال پیش بود که دلتمردان فعلی به چند تن از دولتمردان احمدینژاد گفتند برائت خود را از احمدینژاد اعلام کنید تا…ان دولتمردان ((شجاع و دلیر و مومن ))گفتند به یک شرط.به ما ضمانت بدهید که دیگر احمدینژاد به قدرت نمی رسد چشم!!!با اینکه اگر احمدینزاد باز به قدرت برسه از انجا که کینه ای نیست این افراد دون را پشیزی ارزشان قائل نیست.به هر حا در همه ادوار همه جور ادم هست که خود را مطیع امر خدا میداند اما قلاده شیطان در گردنشونه.ا از زیاد دور هم شروع نکنیم.بعضی از افراد دور و بر مدرس .دور و بر کاشانی و مصدق .دور بر امام راحل .دور بر رهبری دور و بر احمدینژاد حتی دور و بر روحانی ..که هرچه رهبری فریاد زد برجام بیفایده است به روحانی فشار اوردند و گفتند برجام مشکلگشاست.وقتی بر جام به سرانجام نرسید دور روحانی را خالی کردند و تمام مشکلات را مقصر روحانی کردند.

    19
    5
    1. پفیوز سیاسی یعنی اینطور آدما احمدی نژاد خادمی واقعی است که هیچ برا خودش جمع نکرد فقط در جهت رفاه ملت کارکرد ملت شعورشان بالاتر ازامثال شماهاست اینایی که تو میگه تخلف نیست خدمت به ملت بودند پس برو گم شو

      13
      6
  2. مردک جریان انحرافی خودت هستی،نه دکتر احمدی نژاد که افتخار همه ملت ایران است وحتی یکی از شخصت های محبوب جهانی است

    19
    22
  3. افراد دیگه اولی تر برای پاسخگویی هستن. بعد کدوم دادگاه و کی برگزار شده که رای قطعی صادر شده؟!!! مضافا اگه قوه قضاییه رایی صادر کرده اما توان اجراشو نداره باید درشو گل گرفت.

    14
    1
  4. سلام علیکم/برادر عزیز افتخار ملت ایران شهدا هستند /شهدایی که باایثار خون های پاکشان هیچ گاه از اوامر ورهنمودهای رهبرعظیم الشانشان حضرت امامین خمینی وخامنه ای روحی فدا سرپیچی وتخطی نکردند آنان نه تنها ریالی از وجوه منقول ویاغیرمنقول امت اسلامی را اختلاس نکردند وهدرندادند بلکه بهنگام پرکشیدن به الیه راجعون گرانبهاترین مایملک ودارایی خویش که هماناجان شیرینشان بود را گذاشتند وخون دادند تامبادا انحراف وکج روی جای تعهدواخلاص رابگیرد تامبادا دست بیگانه به این آب وخاک برسد (لطفا وقتی صحبت از مفاخر یک ملت میکنید کسانی راافتخاریک ملت بدانید که مردم ازانحراف ونمک نشناسی آنان مکدر ورنجورنباشند/ بعنوان یک ایرانی ازاینکه یک مرتدبه ولایت فقیه راافتخارم برشمردید ناگزیرشدم پاسخ بدهم(اللهم اجعل عواقب امورناخیرا )آمین یارب

    5
    14
    1. از اینکه رهبری یک مرتد به ولایت فقیه منحرف و نمک نشناس را در نظام مصلحت قرار داد من هم ناگزیر شدم جواب بدهم من الله توفیق بد نیست یک نگاهی به تیکهای مثبت و منفیت بزنی احتمالا قبول داری که امام راحل فرمودند میزان رای مردمه.پس رای مردم را پای مطلبت ببین.

  5. احمدی نژاد از نظر اخلاص در کار همانند شهید رجایی زمان حاله و از لحاظ اتهام زدن به ایشان همانند شهید مظلوم بهشتی است .

    5
    6
  6. اولین عامل گرانی و اختلاس با نفت ۱۲۰دلاری متاسفانه احمدی نژاد بود. بابک زنجانی دکل نفتی معاونش و صادق محصولی اینان یاران احمدی نژاد بودن .حیف نیست یک آدم دزدواختلاسگر را با شهیدان رجایی و باهنر مقایسه میکند احمدی نژاد چکار کرد ۶۰ درصد تورم ایجاد کرد و۴۵۰۰۰تومان به مردم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا