خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه، دلار و‌ یورو

بازار سکه و طلا امروز کاهشی بود و دلار و‌یورو نیز در بازار ارز نیز تقریبا ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با ۳۵ هزار تومان کاهش، به سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان برگشت. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است.

نیم‌سکه نیز ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۴۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت دارد که ۲۰ هزار تومان ارزان شده است.

سکه یک گرمی نیز ۸۴۰ هزار تومان است که بیشترین کاهش قیمت را داشته و ۸۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۲۰۰۰ تومانی، در طلافروشی‌ها ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.

در بازار ارز آرامش نسبی برقرار است و قیمت‌ها تغییر چشم‌گیری نداشته است. بر این اساس بانک‌ها امروز (۲۴ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۰۶ تومان خریدند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۱۱ تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است و با احتساب کارمزد حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا