خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر امیر هاشملو و زیبا سازی صورت و روان

/ سرویس بازار /

زیبایی، تنها فرم چهره و بدن را عوض نمی کند، بلکه روح و روان را هم بهتر می سازد. دکتر امیر هاشملو با فرم دادن به چهره و بدن تان، روح تان را هم زیباتر می سازد. هر انسانی به طور فطری، زیبایی را در تناسب می یابد. برای همین است که کارهای دکتر امیر هاشملو در چشم هر انسانی زیبا می آیند. گذشته از این، صورت هر انسان گذرنامه وی است. زمانی که چهره کاملا زیبا شود و تناسب آن با اصول کلاسیک زیبایی هماهنگ شود، می تواند از دروازه هر دلی بگذرد و انسان را محبوب همگان کند.

دکتر امیر هاشملو و پزشکی ترمیمی

مطالعات دکتر امیر هاشملو در زمینه پزشکی ترمیمی وی را به این نتیجه رساند که جراحی و تزریق باید با نگاهی به زیبایی شناسی کلاسیک همراه باشد. در واقع در روش ابداعی دکتر هاشملو کانتورینگ یا متعادل سازی صورت پس از مطالعات عمیق روانشناختی و زیبایی شناختی عملی می شود. بدون این مطالعات هر عملی بر روی چهره یک کار یک جانبه به شمار می رود. هر کاری بر صورت باید با یک متعادل سازی روانی هم همراه باشد. این روند با این هدف صورت می گیرد که فرد کاملا زیبایی را درونی سازد. در واقع کانتوریگ صورت باید با کانتورینگ روان همراه باشد.

روش نوآورانه دکتر هاشملو

در شیوه های ابداعی و نوآورانه دکتر امیر هاشملو با صورت همچون یک بوم نقاشی رفتار می شود. چهره باید بر اساس نسبت های طلایی تقسیم بندی شود تا نتیجه کار همچون تابلوهای داوینچی خیره کننده و ماندگار باشد. دکتر هاشملو در طی پژوهش های خود دریافته است که نسبت های طلایی در واقع در همه جای طبیعت دیده می شوند. دلیل اینکه ما از طبیعت لذت می بریم به تکرار این نسبت ها در آن بر می گردد. با اجرای این نسبت های جاودانه بر صورت و بدن، انسان نیز همچون طبیعت خواستنی می شود.




نوآوری های دکتر هاشملو و ستاره های ورزش و سینما

نوآوری های دکتر هاشملو و ستاره های ورزش و سینما

دکتر امیر هاشملو مهارت های خود را در زمینه های متنوعی گسترش داده است. نوآوری های ایشان در زمینه زاویه دار کردن صورت، فیس لیفت غیر جراحی، کانتورینگ صورت، متناسب سازی صورت، کاشت ابرو، کاشت مو، مزوتراپی، فیلر مو و زمینه های دیگر به تحولاتی در این حوزه ها انجامیده است.

نوآوری های دکتر امیر هاشملو باعث شده است که ستاره های زیادی از دنیای سینما و جهان ورزش به مطب ایشان مراجعه کنند. کارهای نوآورانه دکتر از ایشان در جهان زیبایی یک ستاره ساخته است.

[پیج اینستا]

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا