خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار فدوی: خداوند آمریکایی‌ها را به آب‌های ایران کشاند

سردار «علی فدوی»، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است که خداوند آمریکایی‌ها را به آب‌های ایران کشاند وآنها را در مقابل  نیروهای آماده و مقتدر کشورمان قرار داد تا اقتدار ایران و تحقیر قدرت دفاعی آمریکایی‌ها را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا سردار علی فدوی در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت و رزمندگان دوران دفاع مقدس در استان سمنان اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز از اقتدار و قدرت بالایی برخوردار است.

وی به مقاطع مختلف در انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینک انقلاب اسلامی در مرحله سوم قرار دارد افزود: امروز دشمن باید دنبال ایجاد توان بازدارندگی برای قرارگرفتن در مقابل ایران باشد

سردار فدوی با اشاره به ضعف امریکایی‌ها در مقابل کشورمان افزود: از جریان عملیات توقیف شناور آمریکایی و بازداشت تفنگداران این کشور، ۳۰ تا ۴۰ ساعت فیلم وجود دارد که هنوز منتشر نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سربازان آمریکایی در این عملیات آن‌قدر مقهور اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده بودند و صحنه‌هایی خلق شد که ما به جای آمریکایی‌ها خجالت می‌کشیم تصاویر موجود را پخش کنیم یا حتی در اختیار خود آنها قرار دهیم.

فدوی گفت: سه نفر از نیروهای مسلح کشورمان توانستند شناوری را که با تمام تجهیزات دفاعی آمریکایی‌ها حرکت می‌کرد، متوقف کنند و این نشان‌دهنده تحقق وعده الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها با نهیبی از سوی نیروهای مسلح ایران دستانشان را به‌راحتی بالا گرفتند و تسلیم شدند؛ در حالی که تعدادشان چند برابر نیروهای ما بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: راه حق و حقیقت اسلام همواره ادامه خواهد داشت و رزمندگان ما نیز در راه امام حسین (ع)، شهدای دشت کربلا و اسلام واقعی قدم نهادند.

فدوی بیان کرد: این راه ادامه خواهد داشت تا وقتی که انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش یعنی مهدی موعود (عج) برسد و ایشان طعم شیرین حکومت عالم‌گیر خود را به تمام عالمیان بچشانند.

وی گفت: بیش از ۴۰ سال است که مردم انقلابی ایران در راه خود پافشاری، استقامت و صبر می‌کنند و این راه همچنان ادامه دارد و هر روز بر ابعاد و جغرافیای آن اضافه می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: در هر نقطه‌ای از جهان که روح مسیحایی انقلاب اسلامی به مردم آزادی‌خواه و امت‌های مسلمان خورده باشد، امروز راه شهدای انقلاب اسلامی دیده می‌شود و امت‌های مسلمان ادامه‌دهنده راه انقلاب اسلامی خواهند بود.

فدوی گفت: یکی از فرازهای پرافتخار و طولانی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس است که دشمنان تصور می‌کردند به‌راحتی می‌توانند به مقابله با انقلاب اسلامی برخیزند و آن را شکست دهند و برای همین خیلی سریع پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدای پیروزی ملت ایران، دشمنی خود را بروز دادند و در نقاط مختلف ایران وارد میدان شدند؛ اما درنهایت استحکام و بنیه انقلاب اسلامی را دیدند و مشاهده کردند که حرکت‌های مذبوحانه آنها نمی‌تواند گردی روی چهره انقلاب اسلامی بنشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صدام ملعون به نمایندگی از تمام مستکبران عالم پیش افتاد تا با انقلاب اسلامی بجنگد؛ او حماقت و خیره‌سری خود را بروز داد و آغاز جنگ، نشانه حماقت رهبر بعثی‌ها بود.

فدوی بیان کرد: صدام ملعون اگر سر سوزنی فکر می‌کرد، حماقت جنگ را انجام نمی‌داد؛ مشخص بود که جنگ تحمیلی از همان نقطه آغاز، به فروپاشی خواهد رسید و انتهای آن به فضاحت بعثی‌ها و مرگ فجیع صدام انجامید.این حقارت برای تمام مستکبران عالم درسی است و اعدام صدام مایه تحقیر و ترس مستکبران عالم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: نتیجه تمام خباثت‌های شیاطین عالم در عاقبت صدام خلاصه و دیده می‌شود؛ مردم ایران در دل، زبان و عمل دنبال امام راحل حرکت کردند، در راه خود یکپارچه ایستادند، راه افتادند، به دستور امامشان عمل کردند و درنهایت نیز پیروزی از آن آنها شد.

فدوی گفت: مردم مشتاقانه به جبهه‌های جنگ رفتند و جانشان را کف دستشان گرفتند و عزیزترین دارایی خود را تقدیم کردند؛ آنها با ذوق و شوق وارد میدان نبرد با دشمن می‌شدند و این در حالی است که ابتدایی‌ترین الزامات جنگی که از سوی دشمن بسیار کامل بود، را در اختیار نداشتیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۵۴ کشور به طور رسمی نوشتند که از صدام ملعون دفاع می‌کنند و تعدادی از کشورها نیز حمایت‌هایشان را عملی نکردند.

فدوی افزود: مستکبران عالم همه را جمع کرده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند؛ اما با توان متصل به قدرت الهی مردم ایران موفق نشدند.

وی اظهار کرد: همه رزمندگان، نظام اسلامی و امام راحل مطمئن بودند که قدرت الهی درنهایت پیروز میدان خواهد بود و به همین دلیل، با خاطری آسوده در میدان حاضر شدند و صحنه‌های زیبایی در جبهه‌ها آفریده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها گوشه‌ای از جلوه‌های دفاع مقدس، درس‌های زیادی برای جهان امروز دارد؛ ما در دوران دفاع مقدس، تجلی اراده خداوند، اصالت اسلام و اشتیاق رزمندگان مسلمان را شاهد بودیم.

فدوی عنوان کرد: جوانان امروز با اینکه هیچ‌کدام از شهدا و امام راحل را ندیده‌اند؛ اما با مقاومت در میدان حضور دارند و این روند همچنان ادامه دارد. اگر امروز ندایی از ولی امر مسلمین جهان راجع به جبهه‌ای از انقلاب اسلامی بلند شود، همان شور و حال دوران دفاع مقدس برقرار خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلابیان امروز در جبهه‌های مقاومت حضوری مستحکم دارند؛ مردم در 40 سال انقلاب اسلامی پای کار بودند و نتایجی که در این مدت به دست آمده، از انقلاب اسلامی حاصل شده است.

فدوی بیان کرد: این توفیقات به حسب ظاهر و معادلات عادی نباید رخ می‌داد؛ اما وقتی همه مردم، رزمندگان و کل نظام با دل، زبان و عمل پای کار آمدند، خداوند متعال نیز به وعده‌اش که تخلفی در آن راه ندارد، عمل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز قاعده یاری الهی همواره برقرار بوده است و مهم نیست چه کسانی روبه‌روی ما قرار دارند و در چه سطحی هستند.

فدوی اظهار کرد: اگر همه مستکبران عالم در طول تاریخ هم امروز با یکدیگر متحد شوند و مقابل ما قرار گیرند، منوط به توجه مردم به شروط تحقق وعده‌های الهی، بار دیگر پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی گفت: امروز انجام تکلیف بر عهده ماست و در ادامه نیز خداوند متعال یاریگر ما خواهد بود؛ تمام نتایج بزرگ 40 سال قبل را در دوران انقلاب اسلامی خداوند متعال رقم زده و امروز پیروزی‌های عظیمی حاصل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های طولانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و رزمندگان به شروط الهی پایبند بودند و خدا هم عنایت کرد و پیروزی را از آن ما ساخت.

فدوی با اشاره به توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرحله دفاع در دوران جنگ تحمیلی به بهترین وجه پشت سر گذاشته شد و به مرحله دوم که بازدارندگی دفاعی بود، هم دست پیدا کردیم.

وی توضیح داد: در مرحله سوم، دشمن مجبور است دنبال توان بازدارندگی برای خود باشد. دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی نه‌تنها حتی یک روز کم نشده؛ بلکه هر روز بیشتر شده اما پس از جنگ تحمیلی کسی جرأت نکرد حتی یک تیر به سمت جمهوری اسلامی ایران پرتاب کند و این نشان می‌دهد که ایران از توان بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی امروز در مرحله سوم قرار دارد و دشمن باید دنبال ایجاد توان بازدارندگی برای خود برای قرار گرفتن مقابل ایران باشد.

فدوی اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز دنبال این هستند که برای خود در مقابل نظام اسلامی توان بازدارندگی ایجاد کنند تا مقابل ایران کم نیاورند و این گفته وزیر دفاع پیشین این کشور است؛ با وجود اینکه آنها هرگز به ضعف‌های خود اعتراف نمی‌کنند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس گفت: 40 سال در راه راست پایداری کردیم، شهید دادیم، سختی کشیدیم و عنایت‌های الهی پس از ۴۰ سال بسیار متفاوت‌تر از قبل از آن خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز به تکیه‌گاه مطلوبی رسیده‌ایم؛ اما باید همچنان مراقب باشیم و از این دارایی به‌خوبی صیانت کنیم و بر اصول انقلاب اسلامی پافشاری داشته باشیم.

فدوی گفت: امروز باید یکپارچه در راه تحقق وعده‌های الهی گام برداریم؛ دشمنان هر کاری بتوانند با فرهنگ، آداب و رسوم، توان دفاعی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌های  ما می‌کنند؛ اما سرمنشأ خود ما هستیم که دشمن موفق شود یا همچنان در توطئه‌های خود ناکام بماند. لذا اگر مردم پای کار باشند، توطئه‌های دشمن با شکست مواجه می‌شود و آن‌ها بار دیگر با پشیمانی همراه خواهند شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا