خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هپکو به شخص حقیقی واگذار نمی‌شود»

علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: حقوق کارگران شرکت هپکو حداکثر تا اواسط هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، صالح در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای جمهوری اسلامی، در خصوص آخرین وضعیت شرکت هپکو، با تاکید بر اینکه مهمترین هدف دولت و شخص رییس جمهوری بازگشت شرکت به ریل تولید است، به برگزاری جلسه هیات واگذاری در دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از برناهه‌های اولیه سازمان برای شرکت هپکو پرداخت حق و حقوق کارگران است که براساس آن ظرف امروز و فردا تسهیلاتی از بانک ملی دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه حداکثر تا اواسط هفته آینده حقوق کارگران شرکت هپکو پرداخت و به ‌روز خواهد شد، افزود: سهامدار فعلی که به هر دلیلی نتوانسته است تعهدات خود را ایفا کند، باید تغییر یابد و با تغییر سهامدار مسلما تغییر مالکیت نیز باید انجام گیرد.

صالح افزود: دو هفته پیش مدیر موقت برای شرکت تعیین شد و سهامدار قبلی دخالتی در امور ندارد و با نظارت سازمان خصوصی‌سازی و مدیرعامل جدید حق و حقوق کارگران به‌روز پرداخت می‌شود.

رییس سازمان خصوصی‌سازی یکی دیگر از اقدامات لازم برای شرکت هپکو را فسخ قرارداد قبلی دانست و گفت: برای انتقال باید مواردی دنبال شود و حداکثر تا 20 روز آینده انتقال انجام خواهد شد. این شرکت به شخص حقیقی واگذار نمی‌شود و باید به شرکت‌های حقوقی واگذار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا