خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دادستان کرج: پای هیچ نهادی در زمین خواری آزادراه همت در میان نیست

دادستان کرج با اشاره به زمین خواری آزادراه همت گفت: اینکه پای هیچ نهاد و دستگاهی در تصرف این اراضی در میان نیست،

به گزارش ایسنا، حاجی رضا شاکرمی امروز چهارشنبه سوم مهرماه در جریان رفع تصرف ۶۴ هکتار از اراضی ملی هجوار با پروژه همت واقع در ضلع شمالی موسسه تحقیقاتی انستیتوپاستور، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متصرف این اراضی مدعی بود که مالکیت همه این ۶۴ هکتار به او تعلق دارد ولی بعد از بررسی مشخص شد ادعای او کذب است.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص حکم دادگاه بدوی و تجدید نظر صادر و دستور رفع تصرف  این اراضی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: شخص مذکور در ضلع جنوبی این اراضی و در مسیر پروژه آزادراه همت نیز شش هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده بود که سال گذشته با دستور قضایی رفع تصرف شد.

شاکرمی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده به دلیل نزدیکی به پایتخت و همجوار بودن با پروژه همت از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: ارزش اراضی ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز توضیح داد: افرادی که به اراضی ملی دست اندازی می‌کنند بدانندعزم دستگاه قضایی برای برخورد جدی است.

شاکرمی با بیان اینکه پای هیچ نهاد و دستگاهی در تصرف این اراضی در میان نیست، افزود: این شخص در ضلع شمالی این اراضی مالکیت عرصه چهار هکتاری داشته به این دلیل به راحتی  در این اراضی رفت و آمد داشته و موفق به تصرف این اراضی شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا