خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح عضو خانواده درباره‌ی بازداشت برادر مسیح علی نژاد

«انتظار داریم هر چه سریع‌تر سوء تفاهمات پیش آمده رفع شود»

یکی از اعضای خانواده علیرضا علی نژاد برادر مسیح علی نژاد درباره‌ی خبر بازداشت وی گفت: این اتفاق سه‌شنبه شب با حضور ماموران اطلاعات سپاه در منزل شخصی‌اش رخ داد.
بر اساس متنی که با واسطه از سوی یکی از اعضای این خانواده در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، وی توضیح داد: روز پنجشنبه طی تماسی که با خانواده گرفته شد، خواستند صبح شنبه برای قرار کفالت به بازپرسی شعبه دوم دادسرای اوین مراجعه شود. متاسفانه برخلاف پیگیری‌های انجام شده، قرار کفالت به قرار بازداشت تبدیل شد.
این عضو خانواده گفت: علیرضا علی نژاد طی این مدت فقط یک بار با همسر و فرزند خود تماس داشته است و از محل نگهداری ایشان بی اطلاع و نسبت به وضعیت سلامتی جسمی ایشان نگران هستیم.
وی هم‌چنین در مورد علت بازداشت گفت: با توجه به اینکه علیرضا علی نژاد در زمینه‌ی ادبیات داستانی نویسندگی می‌کرده و در حوزه‌ی نشر فعال بوده، و با توجه به توضیحات داده شده به بازپرس پرونده انتظار داریم هر چه سریع‌تر سوء تفاهمات پیش آمده رفع شود. چرا که وی به جز ارتباطات مرسوم خانوادگی، هیچ گونه ارتباطی با خارج از کشور نداشته است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ای پدرسوخته های اصلاحاتی، ارتباطات مرسوم خانوادگی با یک وطن فروش راهمه می دانند که چیست وچگونه است، بالاخره پول و ویزای آمریکاچیزیست که خیلی‌ها رابه وطن فروشی کشانده

    12
    6
  2. خواهشا در صورت خیانت محاکمه نمایید .چون خواهرش مظهر واقعی فساد و منکرات در جامعه و مبلغ بی بند باری در جامعه جهانی است و نام ایران را به گند کشیده است

    14
    7
  3. نمیدونم چه حکمتی هست که هر کس جرمی مرتکب میشه یا ضد امنیت کشور اقدام میکنه، از نظر یه عده میشه بی گناه ترین آدم دنیا؟؟؟؟؟
    یارو از امکانات این مملکت استفاده می‌کنه، حالا با وقاحت، ایران رو در رسانه های بیگانه خراب می‌کنه.
    سنگ پای قزوین باید جلوی شما لنگ بندازه.

    11
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا