خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجال حضور رونالدو در یک مهمانی

«کریستیانو رونالدو»، مهاجم پرتغالی دوباره در بحران کرونا حاشیه ساز شد و این بار در یک جشن تولد شرکت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ایتالیا همچنان به عنوان یکی از کشورهایی محسوب می شود که بیش از همه از بحران کرونا آسیب دیده است. کالچو یکی از نخستین رقابت های فوتبال بود که تعلیق شد چون تست اغلب بازیکنان یوونتوس مثبت اعلام شد. یک ماه بعد زمانی که هنوز فوتبال در این کشور متوقف مانده است تصاویری از رفتارهای نامناسب کریستیانو رونالدو و بونوچی منتشر شد که با انتقادات زیادی همراه شد.

اما نام رونالدو دوباره به خاطر یک جنجال دوباره بر سر زبان ها افتاد. مهاجم پرتغالی یوونتوس اخیرا در جشن تولد یکی از خواهرزاده های خود در فونچال پرتغال شرکت کرد. تصاویری که از این مهمانی منتشر شد همه را تحت تاثیر قرار داد چون در یک مکان کوچک افراد زیادی دور هم جمع شده بودند. پنجشنبه هفته گذشته دولت پرتغال شرایط اضطراری را تا اواخر ماه می تمدید کرد. این رفتار رونالدو برخلاف قوانین کشور پرتغال در روزهای بحران کرونا محسوب می شود. در این جشن مادر و نامزدش، جورجینا هم حضور داشتند.

همچنین ایتالیایی‌ها پس از منتشر کردن تصاویری توسط مارتینا، همسر بونوچی در شبکه های اجتماعی خشمگین شدند. آن ها برای جشن تولد پدرش دور هم جمع شده بودند. در برخی از پیام ها می توان این جمله ها را دید: آیا با هم زندگی می کنند یا مگر رفت و آمد و دور هم جمع شدن ممنوع نیست؟

مارتینا مجبور به توضیح شد و گفت: از هفتم مارس پای خود را از خانه بیرون نگذاشته بودم و دو روز پیش  و تنها یک بار این کار را کردم. خرید ها را به خانه می آورند. پدر و مادرم هم که پیش من آمدند از هفتم مارس در قرنطینه بودند. می توانید از ما هر انتقادی کنید اما نه از لحاظ شهروندی و مسئولیت پذیری. ما کمک کرده ایم و به این کار خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا