خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کار: دولت درحذف دهک‌های پردرآمد از یارانه بی‌دقتی نمی‌کند

«محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حفظ حقوق مردم اولویت دولت در حذف یارانه پردرآمدها است، گفت: اگر نتوان تا پایان سال یارانه سه دهک بالای جامعه را حذف کرد، دولت این ضرر را تحمل کرده اما در روند شناسایی و حذف دهک‌های پردرآمد بی‌دقتی نمی‌کند.

به گزارش خانه ملت، «محمد شریعتمداری» روز دوشنبه در حاشیه نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات وزارتخانه برای اجرای قانون هدفمندی و حذف یارانه دهک های پردرآمد، اظهار داشت: دولت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، تمام تلاش خود را می‌کند تا شناسایی و حذف دهک‌های پردرآمد با دقت لازم صورت گیرد.

اولویت اصلی دولت در حذف یارانه دهک های پردرآمد، حفظ حقوق مردم است

وی ادامه داد: قطعا اولویت اصلی دولت برای اجرای قانون هدفمندی و حذف دهک‌های پردرآمد، حفظ حقوق مردم است، از این رو حتی اگر نتوان تا پایان سال، یارانه سه دهک بالای جامعه را حذف کرد، دولت این ضرر را تحمل کرده اما در روند شناسایی و حذف دهک های پردرآمد بی دقتی نمی کند.

شکایت تنها ۴ هزار خانوار از ۲۰۰ هزار خانوار پردرآمد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: دولت اخیرا ۲۰۰ هزار خانوار پردرآمد را شناسایی و یارانه آنها را حذف کرد، اما بر اساس آمار دفاتر پیشخوان دولت، تنها حدود ۴ هزار و ۱۱۸ خانوار نسبت به حذف یارانه‌شان شکایت کرده‌اند که این آمار نشان دهنده خطای حداقلی دولت در حذف یارانه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا