خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«وزیر خارجه همیشه عبوس چه دستاوردی برای کشور داشت؟»

سفیر پیشین ایران در لندن می‌گوید: باید به منتقدان خنده‌های رئیس‌جمهور گفت، شما وزیر خارجه همیشه عبوس داشته‌اید اما چه دستاوردی برای کشور داشته است. نطق تقریبا جامع حسن روحانی را نمی‌بینند ولی تنها به خنده‌های رئیس‌جمهور اشاره می‌کنند.

سیدجلال ساداتیان، کارشناس مسائل‌بین‌الملل درباره انتقاداتی که نسبت به خنده‌های رئیس‌جمهور در دیدار با سران کشورهای انگیس و فرانسه اظهار می‌شود و آن را مایه خدشه‌دار شدن غرور ملی ارزیابی می‌کنند، به انتخاب گفت:

«واقعیت این است روی گشاده منطبق با دین و آیین مقدس ماست. به این منتقدان باید گفت شما که وزیر خارجه همیشه عبوس داشته‌اید، چه دستاوردی برای کشور داشته است؟ نطق تقریبا جامع حسن روحانی را نمی‌بینند ولی تنها به خنده‌های رئیس‌جمهور اشاره می‌کنند.

مگر روحانی با خنده‌ها چه امتیازی به طرف‌های مقابل داده؟ هجمه‌ها نسبت به خنده رئیس‌جمهور را می‌توان نماد کج‌سلیقگی، بدسلیقگی و استفاده از هر فرصتی برای محکوم و منکوب کردن طرفی دانست که خیلی با آن موافق نیستند. به هیچ عنوان این اظهارات را به معنای حمایت و عدم انتقاد از روحانی ارزیابی نکنید اما واقیت این است انتقادات این‌گونه به هیچ عنوان با اصول اخلاقی تناسب ندارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا