خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسر «ستایش»: ایفای نقش منفی برایم چالش بود

علی اوجی بازیگر سریال «مرضیه» از ایفای نقش منفی و بازخوردهای آن در این سریال گفت.

به گزارش افکارنیوز، علی اوجی درباره حضورش در نقش خبرنگار در سریال «مرضیه» و مشورت‌هایی که برای این نقش گرفته بود، بیان کرد: من در حوزه مطبوعات دوستان درجه یکی دارم که سال هاست با آنها در ارتباط هستم و برای این نقش هم با برخی از آنها گفتگو و پرس و جوهایی کردم.

اخبار چهره ها – وی درباره «مرضیه» و ویژگی‌های این سریال که به یک پرونده فساد اقتصادی می‌پرداخت، بیان کرد: جذابیت فیلمنامه برای من مهمتر است و اگر نقش را دوست داشته باشم آن را کار می‌کنم ولی قطعا اگر نقش ما به ازایی داشته باشد و یا قصه درباره سوژه ای باشد که برشی از جامعه است و موضوع بحث مردم و گفتگوی آنهاست این خیلی  برایم جذاب تر است.

اوجی همچنین درباره نقش خود به‌عنوان سردبیر کلاهبردار یک روزنامه نیز عنوان کرد: شخصیتی که در این سریال خلق می‌شود خیالی است و ما به ازای بیرونی ندارد. من خیلی زود از این نقش و کاراکتر خوشم آمد و البته برایم یک چالش جدی بود چراکه نقش منفی دل و جرات می‌خواهد مخصوصا برای من که همیشه نقش‌های مثبت بازی کرده‌ام.

وی درباره بازخوردهای مردم نیز عنوان کرد: اتفاقا مردم هم این نقش را دوست داشتند ولی می‌گفتند توقع نداشته اند که نقش منفی بازی کنم.

اوجی همچنین درباره حضورش در این پروژه و همکاری با تیم سازنده سریال بیان کرد: بازی در این سریال تجربه دلچسبی برای من بود، مجید اوجی تهیه کننده ای درجه یک است و خانم سام هم بسیار ارام و مسلط به کارش است. تیم بازیگران سریال هم افراد درجه یکی بودند از گوهر خیراندیش و داریوش ارجمند گرفته تا ماه چهره خلیلی و آتیلا پسیانی که بازی در کنارش عالی بود و دیگر بازیگران همه افرادی حرفه‌ای بودند که بودن در کنارشان برای من لذتبخش بود مخصوصا که من بیشتر بازی هایم با پژمان بازغی و بود و او پاس گل‌های بسیار خوبی به من می‌داد و به نظرم رابطه‌مان جذاب از آب درآمده بود.

بازیگر «درحاشیه» و «تعطیلات رویایی» همچنین درباره اینکه معمولا پرداختن به قشرهای مختلف در فیلم و سریال‌ها باعث اعتراض اصناف می‌شود، توضیح داد: اگر پرداخت یک نقش از هر صنفی به درستی در فیلمنامه صورت گرفته باشد معمولا کسی اعتراض نمی کند با این حال خبرنگاران قشر درجه یکی هستند که براساس تفکر همه چیز را جلو می‌برند البته این سریال هم پرداخت درستی نسبت به قشر خبرنگار داشت.

اوجی که این روزها به عنوان مجری طرح فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» به کارگردانی مجید توکلی فعالیت دارد، در پایان درباره این فیلم گفت: به‌زودی اسم این فیلم تغییر می‌کند که در روزهای آینده اعلام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا