خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد فرزند شهید مدافع حرم از تک خوانی یک دختر

یک فرزند شهید مدافع حرم، عباس طاهری، در توییتر نسبت به تک خوانی یک دختر در مراسم سالگرد شهادت سردار همدانی انتقاد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، او در واکنش به این اتفاق که باعث شد برخی مراسم را ترک کنند، توییت کرد: «با احترام به روح شهید بزرگوار #حاج_حسین_همدانی و خانواده اش که میدونم توی جزئیات برنامه دخیل نیستند، توی مراسم سالگرد شهادت شهید همدانی گروه سرود دخترا  اجرای سرود کردند و تک خونی. تک خونی زن فقط توی جشنواره فجر اشکال داره و اگه مراسم شهدای مدافع حرم باشد هیچ اشکالی نداره رفقا؟ #فتامل».

رضا مهدوی در زیر توییت او به ماجرای پیش آمده در برج میلاد در دوران شهرداری محمدعلی نجفی اشاره کرد: یادی کنیم از محمد علی نجفی شهردار تهران.

روح الله هم نوشت: برادر عزیزم من اتفاقا با مدیر اصلی این گروه صحبت کردم و از نزدیک می شناسمش. کاملا  کذب گفتند! این گروه یک گروه تئاتر بودند که ازشون خواستند با لب خونی اجرا کنند. تقوا رو رعایت کنیم.

هانی هاشمی: این حماقت از هرکس بوده باید باش برخورد بشه.

فیلم | تک‌خوانی دختر محجبه در مراسم گرامیداشت شهدا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ما خودمون در مراسم در سالن اندیشه حضور داشتیم، از قبل این سرود توسط یک گروه پسرانه خوانده شده و فقط پلی بک در مراسم اجراشده و به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) توسط یک گروه تئاتر دخترانه انجام شد.
    بهتره در مورد چیزی که اطلاع کافی نداریم خوب تحقیق کنیم.

    1. ببین درسته فقط نمایش بوده ولی این درست نیست و لزومی نداره دختران نمایش داده بشن این شو اف دادن سو استفاده از جنسیت مونث هست اگر صدای پسر هست خب پسرها هم اجرا کنن وقتی دختران نمایش داده میشن این خبر از یک نگاه جنسیت زده و غربی داره – مسئله اینکه نفس کار غلطه مثله زنانی که در فیلم با کلاه گیس نقش بی حجاب بازی میکنن و چه بسا گلاه گیس زیبا تر و حذاب تر به نظر برسانه و باز هم همان اغوا شدن مردان میشه وقتی میکن زن بدن و موش رو حجاب کنه و مرد فقط بدنسش رو دلیل داره وقتی میکن زن نباید بخونه دلیل داره اما تظاهر به خواندن توسط دختران یک جور تابو شکنی و قبح زدایی هست که از لحاظ علم روانشناختی میتونی روی جامعه تاثییر بزاره

  2. سلام
    بنظر من که خیلی خوب بود، امیدوارم شاهد اتفاقایی خوبی ازین قبیل باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا