خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار فارس: جمهوری اسلامی مخالفتی با تعریف جایگاه کورش ندارد اما…

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس با تاکید بر بهره‌گیری از موقعیت‌های فرهنگی برای توسعه اقتصادی، گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گونه مخالفتی با موضوع تعریف جایگاه کورش ندارد اما با قرار دادن هویت ملی در مقابل هویت اسلامی و مخالف است.

به گزارش ایسنا، عنایت‌الله رحیمی بعدازظهر چهارشنبه ۱۷ مهر در شورای فرهنگ عمومی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: هویت ملی و اسلامی ما به موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ گونه اختلاف و تضادی بین این دو مولفه نیست.

وی با اشاره به ساختارها و زیربناهای فرهنگی فارس، گفت: تقویت این زیر ساخت‌ها با گذر از تنگناهای اقتصادی محقق خواهد شد که خوشبختانه رویکرد توسعه‌ای در این بخش با  پشتوانه نگاه بلند دولت تدبیر و امید همراه است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از نگاه شجاعانه و روشن فکرانه نماینده ولی‌فقیه در استان در  موضوع هفتم آبان اظهار کرد: هویت ملی و اسلامی ما در موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ تضادی بین این دو مولفه نیست.

رحیمی با تاکید بر لزوم وجود تبهر و تخصص در برخورد با مباحث فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصوبات و فعالیت‌های موثری در شورای فرهنگ عمومی استان انجام شده و نگاه غیر اصولی به این مباحث وجود ندارد.

او تاکید کرد: می‌توان با اجرای برنامه‌ای متناسب بهره‌گیری موثری از مباحث ملی و اسلامی  انجام داد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با حضور دکتر صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و انعقاد تفاهم نامه همکاری میان  استانداری فارس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا