خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارنظر متفاوت مورینیو درباره‌ی مسی و رونالدو

«ژوزه مورینیو»، سرمربی سابق منچستر یونایتد به ستایش از رونالدو برزیلی پرداخت و او را برتر از مسی و کریستیانو رونالدو دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو میرکاتو، ژوزه مورینیو بار دیگر درباره دو اعجوبه بزرگ فوتبال جهان سخن به میان آورد و مثل همیشه اظهار نظر جالبی داشت.

آقای خاص درباره این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو این پاسخ متفاوت را داد” مسی و کریستیانو رونالدو مدتها است که در بالاترین سطح بازی می‌کنند و عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌اند اما من براین باور هستم که پدیده واقعی رونالدو (برزیلی) است. اگر با قاطعیت از استعداد و مهارت یک بازیکن صحبت کنیم قطعا هیچ بازیکنی برتر از رونالدو نیست.

او ادامه داد: وقتی من به همراه بابی رابسون در بارسلونا بودم به خوبی متوجه این واقعیت شدم که هیچ بازیکنی روی کره زمین مثل رونالدو (برزیلی) نیامده است.

مورینیو در پایان درباره رونالدو گفت: آسیب دیدگی‌های زیاد اجازه نداد که رونالدو استعداد و نبوغ خود را آنگونه که بایسته و شایسته است به نمایش گذارد. اگر آسیب دیدگی نبود قطعا او نوآوری بیشتری از خود نشان می‌داد و جذابیت و لذت بیشتری هم به فوتبال می‌داد. رونالدو در 19 سالگی استعداد و نبوغ بی نظیری داشت. او واقعا بهترین بود.

مورینیو در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که پیش از این به هنگام حضورش در رئال مادرید بارها کریستیانو رونالدو را برترین بازیکن جهان و برتر از مسی دانسته بود؛ البته او در سالهای پایانی با رونالدو به مشکل خورد.

آقای خاص بعد از جدایی از منچستر یونایتد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به رئال به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا