خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تناقض در اظهارات پسر میترا استاد با دختر محمدعلی نجفی

کانال تلگرامی آخرین خبر نوشت: در حالی که دختر محمدعلی نجفی روایت لحظه روبرو شدن با جسد را اینگونه تشریح می‌کند: “راننده پدرم نزدم آمد او یک نامه 3 برگی پشت رو از پدرم به من داد که در آن نوشته بود میترا را کشته و دلایلش را هم نوشته بود.سراسیمه به موبایلش زنگ زدم خاموش بود راننده پدرم چون بتازگی اسباب کشی کرده بودند کلید خانه را داشت سریع آنجا رفتیم و با ورود به خانه جسد را دیدیم ما در خانه بودیم که پسر میترا آمد من کیفش را گرفتم و در گوشه ای گذاشتم و بعد فهمید چه اتفاقی افتاده است”

اما فرزند میترا استاد این لحظات را به شکل دیگری روایت می‌کند، او می‌گوید: “وقتی من از مدرسه برگشتم یک زن و مرد را دیدم که پشت در خانه ما ایستاده بودند و بشدت به در می‌کوبیدند پرسیدم شما چه کسی هستید که زن جوان گفت من دختر نجفی هستم و این آقا راننده پدرم است، با مادرت کار داریم.

من هم با کلید خودم در را باز کردم و وارد خانه شدم آن‌ها هم دنبالم آمدند همه اتاق‌ها را گشتم، اما مادرم نبود تا این‌که در حمام را باز کردم و با جسد مادرم در داخل وان و در حالی که غرق در خون بود، روبه‌رو شدم”

در واقع فرزند مقتول می‌گوید راننده و دختر نجفی پشت در بودند و به در می‌کوبیدند و من از راه رسیدم اما فرزند نجفی می‌گوید راننده کلید داشت و با کلید راننده وارد خانه شدیم و جنازه را پیدا کردیم که فرزند میترا استاد از راه رسید.

آخرین تماس میترا استاد با انصاف نیوز قبل از قتل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای نجفی قبلا خودکش کرده بیچاره مشکل روانی داشته .از یک ادم مریض این رفتارها سر می زنه .بچاره خودش و پسر خانم استاد .

  2. مشکل روانی کجا بود,زندگی با همچین زنی که حرص پول و به قدرت رسیدن کشته بودتش معلومه هیچوقت راه به جایی نمیبره,حتی با خودشم روراست نبوده یه روز با چادر و حجاب,فرداش بدون حجاب,هر روز یجور با آبرو و حیثیت نجفی بازی میکرده و به فضاحت میکشیده,خود نجفی توی اظهاراتش اشاره کرده بوده که زنه دنبال این بوده که نجفی برای کاندید نمایندگی اسلامشهر زیر بال و پرشو بگیره,واقعا آدم دچار نفرت و بیزاری میشه وقتی اینجور آدمای اهل معامله رو میبینه…..حتی معامله سر قیمت شرافت خودش….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا