خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اختتامیه پنچمین جشنواره بین‌الملی نقاشی کودکان بیمار

اختتامیه نمایش آثار کودکان بیمار زیر نظر خیریه سلامت و هنر امروز در متجمع مادر و کودک برگزار می‌شود، در این مراسم آثار منتخب کودکان بیمار در پنچمین جشنواره بین‌المللی نقاشی در بیش از چهل شهر دنیا به نمایش درآمد.

فاطمه واحدی یکی از برگزار کنندگان این مراسم به انصاف نیوز گفت:«در این مراسم 91 کودک حضور دارند  و مراسم در دو سانس از ساعت چهار شروع می‌شود تا نه شب برگزار می‌شود و با حضور استاد کامبیز صبری و بهرام دبیری به کودکان جوایز و مدال داده می‌شود.

موضوع مهم در این مراسم نگاه درست به کودکان است، یعنی سعی بر این است که به عنوان یک هنرمند به کودکان نگاه شود، موضوعی که دکتر نیما رضایی بنیانگذار این خیریه به آن تاکید دارد، کما اینکه واقعا تعدادی از بچه‌ها هنرمند هستند و آثارشان واقعا خاص است، در این چند روز تعدادی از هنرمندان، اینجا آمدند و از نقاشی‌های کودکان استقبال کردند.

این جشنواره از 13 مهر شروع شد و تا 19 مهر ادادمه دارد ولی امروز چون پنچ‌شنبه است و خیلی از این کودکان محصل هستند و از شهرهای دیگر آمدند، مراسم اختتامیه را برپا کردیم و بعد از اختتامیه‌ هم آثار کودکان را به یک موزه گالری در مازندران  می‌بریم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا