خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید مخالفان شریعتمداری به افشای ۱۳هزار میلیارد تومان

مشاور محمد شریعتمداری می‌گوید: تهدید به استیضاح و فشار به استعفاء با داماد وزیر فایده نکرد تا پول بازنشستگان را بالا بکشند! حالا این پرونده ۱۳۰۰۰ میلیاردی مطالبات شستا از نوک بینی به آنها نزدیک‌تر است.

به گزارش انصاف نیوز، اشاره‌ی مشاور شریعت به تبلیغات بر روی پرونده‌ی داماد وزیر و نیز به لیست ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده‌ی وزارت کار و رفاه اجتماعی است که دو روز پیش توسط وزیر گفته است اگر بدهکاران اقدام نکنند آنها را افشا خواهد کرد.

محمد شریعتمداری، وزیر کار در توییتر نوشته بود:

«ليست بيش از ١٣٠٠٠ ميليارد تومان مطالبات وصول نشده ى بدعوا رسيده ى ايجاد شده دوران پيشين در شستا ! با مشخصات كامل و به تفكيك همه هلدينگها مشخص شد. تا ريال اخر اين مطالبات وصول ميشود. بدهكاران اقدام نكنند انها را با نام افشاء واقدامات قضايى شديد عليه انها انجام خواهدشد .#شفافيت»

پیام برازجانی، مشاور شریعتمداری هم توییت کرد:

«تهدید به استیضاح و فشار به استعفاء با داماد وزیر فایده نکرد تا پول بازنشستگان را بالا بکشند! حالا این پرونده ۱۳۰۰۰ میلیاردی مطالبات شستا از نوک بینی به آنها نزدیک‌تر است؛ افشاگری این است وگرنه پرداختن به ۸۰م در یک پرونده ۱۴۰۰۰ میلیاردی که خوابزدگی است، حتی تا نوک بینی را هم ندیدند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا