خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه ورامین: گوگل از مردم ورامین عذر بخواهد

سایت گوگل یکی از خیابان های ورامین را به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرد که این امر واکنش امام جمعه شهرستان ورامین را در پی داشت.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از افکارنیوز، طی روزهای گذشته سایت گوگل در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز، در نقشه خود یکی از خیابان های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرده که این موضوع موجب نارضایتی و ناراحتی مردم دیار ۱۵ خرداد شده است.



در پی این اقدام سایت گوگل، امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: تحریف ناشیانه نقشه ورامین توسط گوگل نشان داد که فتنه گران و حامیان آن هنوز از مردم ورامین عصبانی هستند و تلاش دارند تا حماسه مردم این دیار در سال ۸۸ را کمرنگ کنند اما باید به صراحت اعلام کرد که عصبانیت استکبار از مردم ورامین مایه افتخار است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: اقدام گوگل بر خلاف مصالح ملی کشور است لذا باید توسط نهادهای مسئول امنیتی و اجرایی پیگیری شود و هر چه سریعتر نقشه ورامین اصلاح و مدیران گوگل از مردم ورامین به علت این توهین عذرخواهی کنند.

وی ادامه داد: این تحریف نشان داد که حرکت مردم ورامین تا چه میزان درست و دقیق بوده و چه اثراتی در اردوگاه استکبار و حامیان فتنه گذاشته است به همین دلیل مردم ورامین بار دیگر اعلام می کنند که هیچگاه از حرکت خود در سال ۸۸ پشیمان نبوده و آما

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا