خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش «سلمان فارسی» شد

علیرضا شجاع نوری به عنوان بازیگر نقش سلمان فارسی در سریالی به کارگردانی داوود میرباقری معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما، رییس سازمان صداوسیما امروز از کارگاه‌های پیش تولید سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان این بازدید بازیگر نقش اول این سریال معرفی شد.

عبدالعلی علی‌عسکری در این بازدید سه‌ساعته اعلام کرد که تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» اواخر آذر ماه در جزیره قشم آغاز می‌شود.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری ساخته خواهد شد. به گفته‌ی این کارگردان، این مجموعه تلویزیونی سه بخش عمده دارد؛ یک بخش در ایران باستان، بخشی دیگر در روم و بیزانس و بخش آخر مربوط به حجاز است. در واقع این سریال شامل سه مرحله از زندگی سلمان فارسی است که از دوران کودکی او تا زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) را دربرمی‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با آرزوی توفیق و صحت و سلامتی برای آقای میرباقری و همکاران ایشان و به ثمر رسیدن این کار بزرگ. مختارنامه شاهکاری از میرباقری است که دیگر تکرار نخواهد شد. خیلی از مختارنامه ای ها امروز در بینمان نیستند از جمله داود رشیدی انوشیروان ارجمند ولی الله مومنی عظیم جوانروح و… که هر یک سرمایه های بی جایگزین این سرزمین بودند.یادشان گرامی. فیلم برداری مرحوم جوانروح در مختارنامه یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه بود بعلاوه متن سریال که حاصل کار خود داود میرباقری بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا