خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمادگی برای میزبانی مناظره نجفی – قالیباف

انجمن اسلامی دانشجويین دانشگاه علامه طباطبایی برای میزبانی از مناظره دکتر محمدباقر قالیباف شهردار سابق و دکتر محمدعلی نجفی، شهردار فعلی تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش انصاف نیوز، این تشکل دانشجویی در نامه‌ای خطاب به قالیباف نوشت:

با توجه به تغییرات مدیریتی در مجموعه‌ی شهرداری تهران و مباحث مطروحه در خصوص نحوه‌ی عملکرد مدیریت شهری جنابعالی و ادعای مدیریت شهری حال حاضر مبنی بر تخلفات فراوان و تضییع حقوق عمومی مردم در آن زمان و اعلام آمادگی جناب دکتر نجفی مبنی بر مناظره در محیط دانشگاه فلذا انجمن اسلامی علامه طباطبایی با توجه به ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در حوزه‌ی مدیریت شهری آمادگی خویش را برای میزبانی این مناظره اعلام می‌کند. پیشاپیش از پذیرش این دعوت از شما سپاسگزاریم.

متن نامه‌ی این تشکل دانشجویی خطاب به نجفی هم به این شرح استک

با توجه به تغییرات مدیریتی در مجموعه‌ی شهرداری تهران و مباحث مطروحه در خصوص نحوه‌ی عملکرد مدیریت شهری سابق و ادعای مدیریت شهری حال حاضر مبنی بر تخلفات فراوان و تضییع حقوق عمومی مردم در طول صدارت جناب آقای دکتر قالیباف در شهرداری تهران و اعلام آمادگی جنابعالی مبنی بر مناظره در محیط دانشگاه فلذا انجمن اسلامی علامه طباطبایی با توجه به ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در حوزه‌ی مدیریت شهری آمادگی خویش را برای میزبانی این مناظره اعلام می‌کند. پیشاپیش از پذیرش این دعوت از شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا