خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجالی دیگر در مورد مجوز کار ملانیا ترامپ

آیا ملانیا همسر دونالد ترامپ هنگام ورود به آمریکا در دهه ۹۰ میلادی برای کار به عنوان مدل پروانه کار در اختیار داشته است؟ رسانه های آمریکایی در مورد نوع ویزا و مجوز همسر این کاندیدای ریاست جمهوری ابراز تردید کرده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از دویچه وله، طی چند روز اخیر جنجال دیگری بر سر غیر قانونی بودن ویزا و مجوز کار ملانیا ترامپ در سال‌های نخست ورود او به آمریکا ایجاد شده است. این در حالی است که همسر او دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری در سخنرانی‌های خود از مهاجرت غیرقانونی به آمریکا به شدت انتقاد کرده است.

پائولو زامپولی، کارفرمای سابق ملانیا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس به حمایت از او گفت که پیش از شروع کار ملانیا به عنوان مدل شخصا برای اخذ ویزا و مجوز کار او اقدام کرده و ملانیا پیش از دریافت پروانه کار به هیچ شغل درآمدزایی اشتغال نداشته است.

ملانیا نیز پنجشنبه (۴ اوت/۱۴ مرداد) در برابر این اتهام موضع دفاعی گرفته و در توییتی نوشت: «من در این سال‌ها همواره تابع قوانین مهاجرتی این کشور بوده‌ام، همین و بس.» او همچنین گفته است که طی این سال‌ها شایعات بسیاری در مورد وضعیت اقامتی او در سال ۱۹۹۶ مطرح شده است.

وب‌سایت “پولیتیکو” در مورد نوع ویزا و پروانه کار این مدل اسلوونیایی در سال ۱۹۹۵ ابراز تردید کرده و به عکس‌های برهنه‌ای اشاره داشته که چند روز پیش در نشریه نیویورک پست منتشر شده است، عکس‌هایی که در سال ۱۹۹۵ گرفته شده‌اند.

پولیتیکو با اشاره به ادعاهای ملانیا ترامپ نوشته است:« او می‌گوید در اولین سال‌های اقامتش در آمریکا ناچار بوده هر چند ماه برای تمدید ویزا به زادگاهش اسلوونی بازگردد. این در حالی است که دارندگان چنین ویزاهای کوتاه مدتی اجازه کار در آمریکا را ندارند. بنابریان افرادی که دارای ویزای کار قانونی هستند نیاز به خروج از آمریکا برای تجدید ویزای اقامتشان ندارند.»

زامپولی می‌گوید: «ملانی احتمال دچار اشتباه شده چون در آن سال‌ها چندین بار برای دیدار خانواده به اسلوونی سفر کرده است». او همچنین در توضیح عکس‌های برهنه می‌گوید: «شاید این عکس ها مربوط به قرارهای اولیه‌ای بوده که معمولا برای انتخاب مدل و طرح کار می‌گذارند و پولی در قبال آن پرداخت نمی‌شود.»

بحث بر سر ویزای ملانیا ترامپ همچنان داغ است زیرا همسر او درنطق‌های انتخاباتی خود به شدت از مهاجرت غیرقانونی انتقاد کرده و گفته است باید ۱۱ میلیون مهاجر غیرقانونی از آمریکا رانده شده و دورادور کشور دیواری بکشند تا ورود غیرمجاز مهاجران متوقف شود.

طی هفته‌های گذشته است نیز همسر ترامپ دو بار مورد انتقاد قرار گرفت. اولین بار به او اتهام زده شد که بخشی از سخنرانی او در همایش جمهوریخواهان در ماه ژوئیه از روی سخنرانی میشل اوباما همسر رئیس جمهور فعلی کپی‌برداری شده است. کمی بعد نیز گفته شد که ادعای او مبنی بر داشتن مدرک تحصیلی حقیقت ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا