خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور حناچی در جمع خادمان اعزامی از شهرداری تهران به نجف

«پیروز حناچی»، شهردار تهران در جمع خدام‌الحسین اعزامی از شهرداری تهران به نجف گفت: خدمت به زوار اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) هرچقدر گمنامانه‌تر انجام شود بهتر است.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی با حضور در محل اسکان خدام‌الحسین اعزامی از شهرداری تهران در نجف گفت: ابتدا به همه عزیزانی که این سفر سخت و دوری از خانواده هاشان را پذیرفتند و تحمل کردند خسته نباشید می گویم و انشاءالله با نیت خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین این خدمات قبول و ذخیره آخرت همه مان باشد.

شهردار تهران اضافه کرد: در مشهد معمولا هنگام تشییع، تابوت را از خیابان نواب وارد حرم می کنند و همین که وارد حرم می شوند، کفش های زائران را بر می گردانند و روی میت می تکانند؛ به این معنا که خاک و تربت زائران ثامن الحجج هم وسیله ای برای شفاعت است.

حناچی با اشاره به گمنامی خدام الحسین افزود: ان شاءالله این فرصت برای خدمت به زائران حضرت که از اقصی نقاط ایران و دیگر کشورها به کربلا و نجف می آیند، برای خدمت و ذخیره آخرت همه ما باشد و خداوند از ما به شایستگی قبول کند، چرا که هر چقدر خدمت به زوار سیدالشهدا گمنامانه‌تر باشد، بهتر و فضیلتش افزون‌تر است.

براساس گزارش شهرنوشت، شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن کسی که باید این خدمات را ببیند و حساب کند کس دیگری است. ان‌شاءالله خدمت‌رسانی همه شما قبول باشد. ما هم در خدمت خدام الحسین و زائران عزیز هستیم و هر خدمتی از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ای جان ! جین و چفیه : کار کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آسانسور پل شهرک نمونه چند سالیه نصف بیشتر ماه رو کار نمی کنه و بعد که درست میشه دوباره یه هفته ای خرابه تا یه هفته بعد .
    آسانسور دفتر شما چطور آقای حناچی یا آسانسور دفتر شهردار منطقه 22 : قطب گردشگری تهران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا