خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مستند سِلِبریتیسم در حال تدوین

حسین لامعی خبر داد

حسین لامعی کارگردان مستند «قِدّیس»، از ساخت مستند جدید خود به نام «سِلِبریتیسم» خبر داد و گفت: این مستند اکنون در مرحله‌ی تدوین قرار دارد.

این کارگردان به انصاف نیوز گفت: «پس از اتمام تدوین «سِلِبریتیسم»، ابتدا اکرانی خصوصی خواهیم داشت و سپس پخش و توزیع گسترده. این کار نسبت به «قِدّیس» صریح‌تر و رادیکال‌تر است، و به گمانم پُر سر و صداتر هم خواهد شد. «قِدّیس» تنها پیرامون یک شخص بود اما این مستند پیرامون یک «میزانسنِ» کلّی‌ست. پیرامون تمامیّتِ «وضعِ موجودِ» این فضای حاشیه‌نشینِ جهان‌سومیِ نئوانتلکتوئلی، و همچنین پیرامون علمکرد مدیریت فرهنگی است.

این مستند که نامش «سِلِبریتیسم» است، حداکثر تا دو ماه دیگر آماده‌ی پخش خواهد شد.

حسین لامعی
حسین لامعی

لامعی در ادامه گفت: سعی کردم مستند چند بُعدی و تو در تو باشد و به دهه‌ها و دوره‌های مختلف بپردازم. به همین خاطر فیلمنامه‌ی سختی دارد. تنها هم در مورد ایران نیست، از «جهان» خواهیم گفت؛ هرچند به دور از کلّی‌گویی. بیشترین نقطه‌ی اشتراک و شباهت‌اش با «قِدّیس» هم در این است که اگر من نسازم‌اش احتمالا کسی جرات ساخت‌اش به این شکل و با این لحن را نخواهد داشت (با خنده).

لامعی در انتها گفت: این مستند هم همچون «قِدّیس» اثری کاملا شخصی‌ست و با جیب خودم در حال ساخت و تکمیل‌اش هستم، به همین خاطر مراحل کار کمی کند پیش می‌رود. با این حال ان‌شاءالله تا دو ماه آینده نسخه‌ی نهایی آماده‌ی پخش و توزیع می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا