خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار نوشت:

««خبرنگار» خبرنگار امید مردم است

امروز امیدآفرینی برای فردای بهتر، بی‌شک یکی از مهمترین رسالت‌های اهالی رسانه است تا در گذر از ناملایمات و تنگناها، بارقه امیدی برای نسل پویای ایران بر موج اخبار استوار کنند و آنچه در این سرزمین از دسترنج مردان و زنان زحمتکش و پرتلاش، بر درخت سبز و بالنده امید روئیده است، بر جوهر قلم روان کنند.

اگر تثبیت و امنیت اقتصادی و تسهیل فضای کسب و کار را شالوده اصلی رشد تولید و اشتغال بدانیم، رسانه در انعکاس، نشر و گسترش و تبیین الزامات آن در جامعه، نقش محوری دارد و از قلم متعهد و دلسوزانه خبرنگار است که در روایت خبر، فزونی‌ها قربانی اندک‌کاستی‌ها نمی‌شود.

خبرنگار خود، امید مردم است و بدون وجود او چراغ روشنگری، فروغی ندارد. این فروغ از آنجا ماهیت لدنی دارد که خداوند در آیه «ن والقلم و ما یسطرون» به آن سوگند یاد می‌کند و چه با شکوه است تعهد خبرنگار به مردمش.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و موفقیت ایشان را خواستارم«

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا