خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه شهرکرد: کسی که سمت اصلاح کشور حرکت کند انقلابی است

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: کسی که منطقی بوده و حرکت امام گونه داشته باشد و به سمت ساختن و اصلاح کشور حرکت کند، انقلابی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: معیار انقلابی بودن مشخص است، کسی که منطقی بوده و حرکت امام گونه داشته باشد و به سمت ساختن و اصلاح کشور حرکت کند، انقلابی است و چنین انسانی از دشمن نمی‌ترسد و پرورش یافته مکتب انبیاء است، لذا مقام معظم رهبری می‌فرمایند انقلابیون در جامعه نسبت به دیگران عزیزتر و از جایگاه مشخصی برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام نکونام به آیه ۴۶ سوره کهف اشاره و تصریح کرد: اموال و فرزندان زینت دنیا هستند که می‌توان آن‌ها را به باقیات و صالحات تبدیل کرد، همه آنچه را که در دنیا داریم می‌توانیم با خود به آخرت ببریم به شرط آنکه از آن درست استفاده کنیم و با پرونده عظیم از اعمال صالح نزد خدا رویم و همه مرکب‌ها و امکانات دنیا را به مرکب‌ها و امکانات بهشتی تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز برنامه‌ریزی، بان کرد: برنامه‌نویسان باید برای آینده ملت درست برنامه‎ریزی کنند که لازمه این کار آمار صحیح و درست است که همکاری با خانواده آمار رسمی ایران و دادن آمار صحیح از وظایف اجتماعی ما محسوب می شود.

وی با اشاره به هشتم آبان و روز بسیج دانش‌آموزی، گفت: شهید فهمیده با بصیرت ایمانی دوستان و راه خود را شناخت و از خود برای شناخت راه صحیح گذشت و در راه امام و انقلاب اسلامی قدم برداشت و دانش‌آموزان ما نیز امروز در این مسیر گام برمی‌دارند و راه خود را خوب شناخته‌اند و در تحصیل، تهذیب و خدامحوری مراقب هستند که شیطان و افکار غربی در آن‌ها نفوذ نکند و در این راه مقاومت و معاونان و مدیران آموزشی نیز آن‌ها را یاری می‌کنند.

حجت‌الاسلام نکونام به روزهای پایانی ماه صفر اشاره و تصریح کرد: اربعین به زیبایی انجام شد و یک مانور عظیم توسط طرفداران مکتب اهل بیت ایجاد و به خاری در چشم دشمنان تبدیل شد البته دشمنان خواستند کارشکنی کنند اما موفق نشدند.

وی ادامه داد: همه و همه از مردم و مسئولان ایرانی و عراقی در این میدان دست به دست هم دادند تا این جریان به زیبایی انجام شد و قطعا این مراسم در آینده زیباتر اجرا خواهد شد و عدل جهانی به برکت اربعین شکل خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: شهادت امام حسن(ع) و رسول اکرم(ص) را در روز پایانی ماه صفر در پیش داریم که هیئات از این فرصت برای بالا بردن اطلاعات و معنویات جامعه استفاده می‌کنند، مجالس اهل بیت صرفا روضه نیست بلکه باید به مجالسی که سبب رساندن جامعه به اوج می‌شود تبدیل شوند.

وی ادامه داد: ۱۲۴هزار پیامبر تنها برای گریه و اشک نازل نشده‌اند بلکه در راستای شیطان‌ستیزی و تربیت انسان موحد و خدامحور ارسال شده‌اند تا جامعه را از ظلم‌ها و ناروایی‌های که بشر خود بر سر خود می‌آورد خالی کنند لذا مجالس عزاداری نیز باید این هدف را دنبال کنند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد افزود: پیامبر نیز آخرین فرد این حلقه است و دینش کامل‌ترین دین است تا بشریت را راهنمایی و هدایت کنند و بعد از ایشان ائمه اطهار که امام حسن(ع) دومین و امام رضا(ع)هشتیم وصی هستند برای هدایت بشر نازل شدند و امروز نیز انقلاب اسلامی در راستای همین هدف شکل گرفته است و هرچه دارد از مکتب انبیاء است لذا انقلابی بودن به معنای مسلمان ناب بودن است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای ادامه ندادن این راه کار شکنی می‌کند و در سوریه و لبنان و… ناامنی ایجاد می‌کند اما به نتیجه نخواهد رسید آنچه که در این راه مهم است مقاومت ایران اسلامی است که بر اساس اهداف انبیاء و معصومین شکل گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا