خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز پخش «شبکه مخفی زنان» از شامگاه شانزدهم آبان

سایت فیلم نیوز نوشت: افشین هاشمی با انتشار تیزر جدیدی از سریال «شبکه مخفی زنان» اعلام کرد پخش این سریال از شامگاه سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش فیلم‌نیوز، جمعه هفته گذشته نماوا با انتشار خبری اعلام کرد که قرار است پخش سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی از سر گرفته شود. این پلتفرم در خبر خود اشاره‌ای به روز پخش سریال نکرد.

بعد از انتشار این خبر در رسانه‌ها اعلام شد که قرار است شبکه مخفی زنان یکشنبه‌ها منتشر شود، اما روز یکشنبه خبری از پخش سریال نشد تا اینکه روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه افشین هاشمی با به اشتراک گذاشتن تیزری از این سریال از شروع انتشار آن از شامگاه سه‌شنبه شانزدهم آبان ماه خبر داد.  او در این باره نوشت :«بی حرف پیش گویا «شبکه مخفی زنان» دوباره راه افتاده. فردا ساعت 8 شب با قسمت 21 در نگاهتان خواهیم بود و چه خوشحال خواهیم شد اگر ببینید.»

نماوا در فصله یک روز مانده به از سرگیری انتشار شبکه مخفی زنان ، خلاصه‌ای از بیست قسمت پخش شده را در قالب «آنچه گذشت» روی پلتفرم خود بارگذاری کرده است.

شبکه مخفی زنان در تاریخ دوم دی ماه بعد از پخش قسمت بیستم ، انتشارش متوقف شد. این سریال قرار بود از مرداد ماه سال جاری پخش خود را از سر بگیرد که یک شب مانده به پخش ، این امر منتفی شد و حالا قرار است بعد از گذشت 9 ماه طلسم آن بشکند و ده قسمت باقی مانده عرضه شود.

شبکه مخفی زنان داستان میرزامحمود زنبورک‌چی، رئیس اداره سجل احوال (ثبت احوال) است که ۴ همسر اختیار کرده. آنها هر کدام فکر می‌کنند میرزا تنها ۲ همسر دارد [در واقع یک هوو دارند]. میرزا که ۷ دختر از ۳ همسرش دارد و همسر چهارمش باردار است، برای ازدیاد نسل و داشتن فرزند پسر چهار بار ازدواج کرده. او در این اوضاع و احوال توسط مدبرالملک (معاونت وزارت معارف) برای تشکیل کانون بانوان دعوت به همکاری می‌شود. مسئول این کانون، دلبرجان تاجرباشی، بانویی تحصیل‌کرده و فرنگ‌رفته است که میرزا یک دل نه صد دل عاشق او می‌شود…

این سریال براساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان جلوی دوربین رفته و در آن بازیگرانی چون لیلا حاتمی ، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، امیر حسین رستمی، مونا فرجاد، به آفرید غفاریان و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.  

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا